Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 har aldri hatt spes god kontakt med min far. møtte han noen få ganger da jeg var rundt 16-17 år, har ikke møtt han siden. for noen år tilbake tok han med seg hele familien og flyttet til sverige. tidligere i år klarte jeg å oppspore adr hans og tlf nr via nett, sendte brev og klarte opprete en viss kontakt med han. har stort sett alltid hatt enn noenlunde jevnlig kontakt med han selv om det mangen ganger har holdt seg til en sms til jul og bursdag. sendte et nytt brev til han for ca 2 mnd siden, men får ingen respons i det hele. i dag søkte jeg på han på nytt, og fikk opp to forskjellige tlfnr og to vidt forskjellige adr.... føler meg bare fortvilet og rådløs, det betyr så utrolig mye for meg å oppretholde kontakt med han... ikke minst pga hans yngste barn som jeg meget sterkt ønsker å kunne få et forhold til når dem vokser til!!! er vell ingen som kan gi meg noen råd, men har virkelig ingen andre steder å lufte ut disse tankene....... kan legge til at han kunn har vist inntrykk av at han vil ha kontakt med meg, så lenge kontakten er på hans premisser noe jeg alltid har respektert. vi har aldri kranglet eller vert uvenner...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg ville vel kanskje prøvd å ringe de numrene for å prøve å få kontakt på telefonen. Så får du avklart hvilket som er hans, og kanskje spurt om han har mottatt brevet du sendte og sånt. Hvis du har mot til det..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 mot har jeg! men er taledøv så blir litt vanskelig, han har ikke tekst tlf heller... men har sendt meld til begge nr da, men er så vondt måtte vente på kanskje ikke få svar i det hele...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Hvorfor vil du ha kontakt med en person som kun vil ha kontakt med deg når det passer ham????? Flytter og bytter nummer,virker det som,uten å bry seg om deg. Forstår at det er din far,men alikevell,er det verdt å holde på slik?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 for meg så er det verdt det! en av grunnene til at kontakten ikke blir bedre er at hans nye kone overhode ikke vil ha noe med meg å gjøre. lager et rent helvette for resten av fam når han har møtt meg. han har prøvd jentatte ganger å møte meg, men ting skjærer seg. jeg er overhode ikke i tvil om at han er glad i meg og vil meg vell. en annen grunn til at jeg velger å stå på for å oppretholde kontakten er pga fem yngre søsken som jeg innstendig ønsker å møte. men pga situasjonen er slik den er så har jeg ikke så mangen andre valg enn vente til dem er myndige og kan ta kontakt selv. eller klarer ta kontakt før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå