balsam Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 =D det der kan jo UMULIG funke på noe annet enn at man blir god og mett??=))
☆Anonymia☆ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 hehe er man fødeklar og desperat nok så er det noen som tyr til det...det har jo funket på noen,=)
balsam Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 ja..vet ikke jeg..=D men synes det hørtes veeeldig usansynlig ut..
☆Anonymia☆ Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 hehe ja like usannsynlig som om kanel skal funke =) haha mne jeg spiste det fordet..=)
balsam Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 kanel?? dette blir jo bare bedre og bedre!! hvor mye kanel skal man liksom spise da?? =)
mamman til to gutter Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Det er utrolig hva som kan få i gang fødselen, bare kroppen og babyen er klar for fødsel;-) Både pizza, kanel, sex, gå turer, vaske vinduer, slappe av osv osv osv... Og ingenting er farlig for fødselen starter ikke uten at kroppen er klar for det uansett... Har en mistanke om at fødselen starter når det gjør, uansett hva man spiser eller gjør:-)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror faktisk at det hjelper å spise sterk mat dagen riene mine begynte hadde vi hatt sterk mat til middag, så hadde vi oss og så begynte riene hehe..
balsam Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2008 ja.. er det jeg oxo mener... jeg tror det er ganske tilfeldig hva man gjorde rett før fødselen begynte, og dermed assosierer det med at det "satte" det i gang... men for all del..pizzaen hørtes god ut, og man blir jo mett!!=))
OsloMor Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Jeg spiste Indisk fra hjørnet HVER DAG på slutten, og den var veldig sterk, gikk allikevel 9 dager over med førstemann...(Men ikke noe hanky-panky i tillegg da, så kanskje derfor uteblivende effekt, he-he;)
**Min nydelige Milla** Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Jeg gikk tur og spiste sterk pizza noen timer før riene begynte Jeg tror at turen fungerte i en viss grad for meg da. Men er også av den oppfatning at ting skjer når kroppen er klar. Man må være moden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå