Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i mammas hode?

Jeg har aldri stupt ned i barnevogner eller higet etter å holde andres babyer. Visst er de sjarmerende og søte, alle disse små, men ikke noe mer enn det.... og når de skriker er de egentlig ganske irriterende.

Men MIN baby, han er skjønn han! Han er vakrest og nydeligst og deiligst og...når han gråter klinger det som musikk i mammas ører.

Jeg koser og duller og susser og nusser i et sett. Klarer ikke å holde fingrene unna! Hvordan kan jeg bli så tullete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe;) melder meg her.. ja, hva er det som skjer?! andres babyer bryr meg knapt, men min egen lille tass kan grine meg nesten i søvn.. thats the way it is!?!

Skrevet

Melder meg på også..... Trodde aldri jeg skulle bli så tullete.. kunne tenkt meg å spise opp lillegutt, han er så utrolig deilig og nydelig, og når han skriker lyder det som musikk i mine ører også... Så man kan aldri vite hvordan det er å være mor før man får barn selv. Har to stebarn, som jeg kanskje har LITT liten tålmodighet med, og som irriterer meg ganske ofte..i... Nå er det ikke sånn.. vil nok aldri ha barnevakt for lillemann..:-) hvertfall ikke det første året.

Skrevet

hehe, dette høres kjent ut:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...