Ane** Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg føler virkelig at jeg rydder konstant. Absolutt hele tiden egentlig. Går hjemme med en på 3 og en på 1, og mange tror vist at jeg sitter på rompa og ser tv hele dagen. Men jeg føler at jeg rydder konstant jeg. Koster opp smuler, vasker klær, henger opp klær, vasker mer, støvsuger, vasker igjen, støvsuger mer, henger opp mer klær, så er det smuler igjen.. Hvor i all verden kommer de smulene fra egentlig? Og alt på gulvet!!?? jeg koster jo opp i eninga her!!!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Støvsugeren står fremme =0) gidder ikke sette den inn i skapet =0)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Har lært meg å tåle at det ikke er strøkent hele tida. Rydder og støvsuger på kveldene heller..:-) Trøster meg med at snart skal de i barnehagen så da blir det mindre rot automatisk :-)
Gjest mphs Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har en i barnehagen og en hjemme og syns også at det er husarbeid nesten hele tiden. Eller matlaging.
scoobidoo Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Ja! Enten så rydder og vasker jeg, eller så går jeg og tenker på at jeg burde rydde og vaske. Vil ha vaskehjelp...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Hvordan i alle dager får du til å gjøre noe hele tiden? Enten må du være ekstremt opptatt av at det skal se strøkent ut, eller så overdriver du litt ;-) Joda, smuler blir det, men kost og brett under stolen til mini (11 mnd) rett etter han har spist (helst før han settes ned på gulvet) så er de unna og blir ikke tråkket utover alt. Spising er kun tillatt ved bordet og da blir det ikke smuler andre steder. 3 åringen og 5 åringen skal alltid sette fra seg skoene og yttertøy pent (=mindre arbeid for meg og det lærer dem folkeskikk), og de må rydde boort fatet etter måltider selv. Klær vaskes maks 2 ganger i uken, da samler jeg opp og kjører 3-4 fulle maskiner på en dag. da blir det kun 2 dager med klær som må vaskes, henges opp, brettes ol. Trenger du virkelig støvsuge mer enn 2 ganger i uken? Egentlig? Tror mange kvinner lager litt ris til egen bak jeg med at de føler alt må se så strøkent ut hele tiden, men at de ender opp med er å bli utslitt til ingen nytte, for ingen andre bryr seg om det ser perfekt ut eller ei. Senk skuldrene og slapp av du, det er ikke mer å gjøre enn det du gjør det til selv :-)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Sånn føler jeg også at dagene går, virkelig gleder meg til jeg skal begyne på skolen igjen og mini skal i bhg, da er det ingen hjemme på dagtid som kan rote og grise.. :-/
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Ja men jeg gjør virkelig ikke annet enn å rydde heller.. Orker ikke se på rot så da går jeg heller å smårydder litt hele dagen..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Konstant! Støv støv støv. smuler og søl og rot overalt! Samtidig som vi holder på å pusse opp, så nå er det enda verre...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Nei, det gidder jeg ikke. Koser meg heller med ungene, og vasker på kvelden (tar selvsagt opp hvis de har sølt noe, men går ikke etter de med støvsugeren hele dagen...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå