zomg!! Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 noen som har smakt pølsene av fisk? og er de noe gode eller sunnere enn kyllingpølser?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Har ikke spist dem selv. Men var en tråd her inne før helgen, hvor noen hadde prøvd dem. Og det hørtes ikke lovende ut.. De fleste syntes de smakte vondt, og luktet vondt. Laks med pølse smak. Og enda verre å ha ketchup og sennep på dem.. Jeg skal ikke prøve dem..
zomg!! Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 ok, da gidder jeg ikke prøve de. de er veldig dyre også. syns kylling og kallkunpølsene med ost var helt forferdelige. Vanlig grillpølser får holde.
O&Os_mamma Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Uff ja, pølser som smaker fisk, har en forferdelig konsistens OG er dyre! Nei, da spiser vi heller laksefilet hvis vi skal ha fisk, og kalkunpølser hvis vi skal ha pølser! :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Synes det høres helt idiotisk ut med de fiskepølsene,hvorfor ikke lære ungene å spise fisk. Tull og tøys at alt mulig skal lures i barna,hvordan blir det da. At barn ikke liker fisk,er noe foreldrene lærer dem. GI barna fisk fra de er små,som det mest naturlige i verden,så spiser barna fisk også.
~~ElleMelle~~ Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Er den mest idiotiske reklamen som går for tiden. Fisk som smaker pølse -hva er vitsen, vil man ha noe som smaker pølse spiser man vel pølse! Kan tenke meg det er begrenset med hvor mye fisk det er i de...
1prinsesse+2engler Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Vi har prøvd dem og likte dem faktisk. Jenta på 4 likte dem også Tror ikke man skal tenke på at det er pølser, for da forventer man kanskje at de smaker pølser. De smaker fisk og tenker man at man spiser fisk og ikke pølser, så er de gode Og har man f.eks unger som IKKE liker fersk fisk, så er jo dette et alternativ slik som fiskepinner ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå