Leonella777 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Alt i orden, hadde stor blødning på nat til fredag, men dte var helt ufarlig. Det var et blodkar i morkaka som sprakk, pga at livmora strekker seg. Uansett så fikk jeg UL og fikk se lille gullet for aller første gang!! Det var flott, den sprella der inne!! Og jeg er nå offisielt over i 2 trimester!! Gratulerer til meg KLEM
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Ja gratulerer til deg! Så godt at det gikk fint:-) Og velkommen til 2. trimester:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå