emmi mi Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vil gjerne ha en som er lett og kjøre og lett og slå sammen, jenta mi på 1 år må også kunne ligge godt i den.. Noen anbefalninger?
LegallyBlond Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg digger oth, den er kun forovervendt men har ikke vært noe problem her når ungene har passert året. Hadde den til eldste, nå venter jeg en ny til minsten =) Ellers er easywalker en stødig og god vogn, samme med tfk - tfk har også regulerbart fotbrett og håndbrems. Vil du ha en vendbar så ville jeg prøvd en teutonia spirit s3
1902 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg anbefaler TFK!! Har hatt både quinny og teutonia spirit..... enig at quinny er altfor ustødig, det samme syns jeg om teutonia + at barnet vårt vokste ut av den før jeg fikk tenkt meg om.... kjøpte TKF twist litt før han fylte 2! Føltes litt kjipt å måtte bruke så mye penger på an ny vogn når han var så stor,men nå angrer jeg ikke ett sekund. Den er virkelig god altså!
Zerotondo Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Ehh.. Kan du bare si hvilken Quinny vogn du mener tipper? Jeg er nemlig på nippet til å kjøpe en Quinny Buzz,- men dersom noen har dårlig erfaring med denne, vil jeg gjerne høre om det..
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Brio sing:) nettop kjøpt den og er stor fornøyde:)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 emmaljunga city cross! lett å kjøre på alle underlag, enkel å legge sammen kan legges helt flatt. vet flere som har den samme, og har ikke hørt en vondt ord fra noen av dem!! =)
frutilla Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har byttet vogn av akkurat samme grunn som deg...og har kjøpt Emmaljunga Cerox....super vogn,lett og god plass for barnet.
Sylteflesk Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Veldig fornøyd med TFK! Lett å trille og manøvrere der det er trangt. Vi bor i Oslo og pga barnehagen har vi med vogna på T-banen hver dag i rushtiden, det er en helt annen verden nå enn med Emmaljungaen vi hadde før. Jenta vår var 17 mnd da vogna ble anskaffet, hun sover veldig godt i den. Den tar liten plass sammenlagt og er lett å klappe sammen. Det er tre ting som jeg syntes var bedre med den gamle vogna: på TFKen er det litt vanskelig å komme til handlekurven når ryggen er helt nede, regntrekket er så digert at det må ligge i handlekurven i stedet for i en av de mange lommene, kalesjen er mindre lun mot vinden enn på Emmaljunga. Men alt i alt anbefaler jeg vogna varmt, og den har ikke vært i nærheten av å tippe. Virker veldig stødig og solid.
twilla Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 jeg vil også gjerne vite mer om hva som har skjedd når vogna har tippet.. og hvilken modell det er. Selv har jeg brukt Quinny 3xl i nærmere 9 mnd, aldri vært i nærheten av å tippe eller virke ustødig... men leser at mange er misfornøyde, så lurer litt...
86frøken & lille krapyl Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har heller aldri hatt problemer med quinny'en. Aldri vært i nærheten av å velte. Hva gjør dere som fører til at den blir så ustødig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå