Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gå tur med emilie i bæresele ute på varme dager????

hva skal jeg ha på henne da???

hun er 10 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sele er det da? Jeg ville sørget for at hun hadde noe på hodet, og noe varnt på føttene i allefall. (hehe, må selvfølgelig ha noe på resten av kroppen også!! ) Vi har bært litt i sjal, ikke med så liten baby da men, og det blir fort klamt. Da vi brukte selen en del i vår brukte vi kun strømpebukse og body innenfør et vindtett sett fra umbro.

Vanskelig å si noe konkret, noen babyer er veldig varme av seg, noen fryser lett på hender og føtter. Men hvis du følger med og samtidig holder deg i nærheten av huset de første gangene, så finner du nok fort ut hva som funker. En for varm baby vil jo ikke synes det er noe stats å være ute på tur :)

Skrevet

Jeg var på tur ute med jenta mi i babybjørn da jenta mi var litt over en måned gammel. Gikk helt fint det! Det var i august, men hadde henne selvfølgelig vendt mot meg og siden jeg var på tur på en liten fjelltopp i nærheten hadde jeg jakken min rundt meg selv og henne hvis du skjønner.

Skrevet

vi gikk tur med Oda i babybjørn-selen vår i dag. bor i trheim, og det var ganske varmt, men en litt kjølig vind til tider. Oda hadde på seg strømpebukse, body,joggebukse, lue og en bamsedress fra HM (sånn passe tykk, hehe). overkroppen får varme fra bæreren og selen også. da var hun akkurat passe varm da vi kom hjem. Men vi passet på å gå på steder hvor det er mindre vind osv.

man må nesten prøve seg fram altså, og du kjenner din baby best. ta med litt ekstra klær, eller kle henne slik at du har muligheten til å kle av på første tur:)

Oda er forresten 8uker

Skrevet

hva med tynn ull som puster innerst, og vindtett utenpå?

hun får jo litt varme fra deg og BB også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...