Gå til innhold

1800kr på 2 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lite er dette?

For oss er det veldig lite... Vi har en del middagsmat i fryseren, men bilen trenger bensin. Vi bor på landet. Vi må nok bruke 500kr på bensin, skal det holde til den 12.6.

Tips?

Hilsen meg som gleder seg til feriepengene kommer.

'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi. Hadde det vært bare en uke hadde det kanskje gått, men to uker.hmm, har desverre ikke noen tips.Ingen å låne til?

Skrevet

det går nok greit.. mange som klarer det, og gjør det ofte selv...

her gjelder det å ta med matpakke over alt (ikke kjøpe maten), bakebrødet selv, spise det man har i skapet. Ikke spise/drikke ting som koster mye penger, lurt å ikke kjøpe brus.

Skrevet

kommer jo ann på hvor kreativ du er...

er faktisk ikke farlig å gi ungene kneipp-brød og tomatsuppe lenger...

man måå ikke ha dyre sauser på maten og trenger ikke drikke en liter melk til hvert måltid...

Skrevet

Kjøp rimelig mat ( poteter, gulerøtter og div. koster ikke all verden), se etter hva dere har i skap/ fryser fra før og planlegg middagene deretter. KJøp enten mel eller billigkneip og knekkebrød. Brunost og Norvegia holder til mange skiver. Sjekk tilbudsutvalget og planlegg utifra der ( her er det MYE å spare).

Dette skal dere nok greie!

For noen år sia så hadde jeg 2000kr å leve for pr mnd etter det faste ( over 1år faktisk) men det gikk da..uten å låne av andre. Fikk fisk av pappa så vi spiste fisk 4-5 dager i uka jeg og guttungen. ( var for stolt til å ta imot penger så lenge vi klarte oss greit.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...