mamma-til-2-jenter Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hvor lite er dette? For oss er det veldig lite... Vi har en del middagsmat i fryseren, men bilen trenger bensin. Vi bor på landet. Vi må nok bruke 500kr på bensin, skal det holde til den 12.6. Tips? Hilsen meg som gleder seg til feriepengene kommer. '
Gifteklar:0)) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 oi. Hadde det vært bare en uke hadde det kanskje gått, men to uker.hmm, har desverre ikke noen tips.Ingen å låne til?
litakine og Theodor Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 det går nok greit.. mange som klarer det, og gjør det ofte selv... her gjelder det å ta med matpakke over alt (ikke kjøpe maten), bakebrødet selv, spise det man har i skapet. Ikke spise/drikke ting som koster mye penger, lurt å ikke kjøpe brus.
er det muuulig Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 kommer jo ann på hvor kreativ du er... er faktisk ikke farlig å gi ungene kneipp-brød og tomatsuppe lenger... man måå ikke ha dyre sauser på maten og trenger ikke drikke en liter melk til hvert måltid...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Kjøp rimelig mat ( poteter, gulerøtter og div. koster ikke all verden), se etter hva dere har i skap/ fryser fra før og planlegg middagene deretter. KJøp enten mel eller billigkneip og knekkebrød. Brunost og Norvegia holder til mange skiver. Sjekk tilbudsutvalget og planlegg utifra der ( her er det MYE å spare). Dette skal dere nok greie! For noen år sia så hadde jeg 2000kr å leve for pr mnd etter det faste ( over 1år faktisk) men det gikk da..uten å låne av andre. Fikk fisk av pappa så vi spiste fisk 4-5 dager i uka jeg og guttungen. ( var for stolt til å ta imot penger så lenge vi klarte oss greit.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå