Gå til innhold

Stolt fremvisning av nytt familiemedlem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er svigerinnen min med familie utenfor her, for å vise frem siste tilskudd til familien. En liten valp på 12 uker. Veldig søt liten tass, som de garantert skal kose seg masse med.

Jeg personlig merker at jeg kan styre min begeistring, men ungen synes selvfølgelig at denne lille saken var veeeeldig søt.

Ulv fikk ikke hilse på valpen fordi den er så liten, og nylig vaksinert...så hun står inne i gangen bak barnegrinden og gråter...

Det tok ca tre minutter før nyhetens interesse forsvant hos våre unger...Hva sier det om dem egentlig? AT de er blaserte, eller at de ikke fikk vist sin iver etter å kose valpen fordi de voksne stod med den på armen hele tiden...?

Nå er det ihvertfall en haug med unger som herjer på trampolinen, mens de voksne snakker om hunden...*ler*

Jeg trakk meg tilbake, for formen min er ganske så sjaber, og siden dette ikke er noe jeg vil gjøre til tema, så var det best å gå inn i hulen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå... da hadde ikke jeg kunne styre meg jaffal. små valper virker meget tiltrekkende på meg :-)

Når voksne står med småkrypet på armen så får jo ikke barna hilst skikkelig - samtidig er det ikke helt trygt å slippe sånne småkryp ned på gulvet til barna, da de fort kan bli karnøflet litt for mye. (krypet - ikke barna)

Stor var vel sorgen til den som ikke fikk hilse på og som sikkert hadde vært meget varsom om h*n bare fikk slippe til.

Dumt med formen din - men prioriter degselv og bare degselv, vet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...