Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg begynte i jobb igjen så trimet jeg hver dag.gikk lange turer i fort tempo.og fikk veldig go effekt av dette.men så har jeg begynt på jobb igjen etter mamma permisjonen og vips så la jeg på meg igjen.gele kropp.og nå som jeg jobber skift så er det umulig for meg å trime.den tiden jeg har hjemme vil jeg bruke på mine barn og husetså da blir det dårlig med slanking.Hva skal jeg gjøre for å gå ned i vekt????Tenkt på Noka pulver.Vet at man går raskt opp i vekt igjen av sånt men er desperat nå denne sommeren.Hjelp.vær så snill.veier 17 kg for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste et godt poeng på sol.no en dag. Jeg har selv 20kg for mye.

Det var omtrent slik:

Mange stresser med å gjøre seg klare for bikinisesongen, glem det, det er for sent. Nå kan du begynne å planlegge nesteårs bikinisesong.

Tror det er et godt råd, hilsen ei som har prøvd det meste, inkludert Noka.

Skrevet

Det handler rette og slett om å prioritere. Jeg opplevde også å gå opp i vekt igjen når jeg begynte å jobbe. Nå har jeg endret en del på prioriteringen og får til trening. Det krever litt innsats og viljestyrke i starten, men så får du så mye igjen for det.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bruke ca 1 time hver eneste dag på mosjon. De dagene jeg jobber gjør jeg det rett etter sønnens leggetid. Det vil si at jeg tar av TV-tiden, samt at husarbeidet må vente til jeg har trent ferdig. Det går veldig greit, for jeg savner ikke TV`n og energien jeg får av treningen gjør at husarbeidet går mye enklere.

De dagene jeg har fri trener jeg på morgenen. Det kan feks være at jeg skal gå en rask og lang tur. Da lar jeg feks sønnen sykle ved siden av, og han storkoser seg med å trimme mamman sin :) Eller jeg trener mens han er hjemme med pappan.

Også har vi rett og slett bestemt at et av rommene i huset er treningsrom. Der har mannen div treningsutstyr, vi har en trimsykkel og jeg har en treningsmatte og noen manualer som er det jeg trenger. Der kan jeg trene mens sønnen leker i samme rommet, eller rommet ved siden av.

Resultatet er at jeg får trent uten at det går ut over min tid med mann/barn, jeg blir en blidere mamma/kone og energinivået stiger sammen med humøret :) I tillegg mister jeg kilo og får en fastere kropp :)

Så bestem deg for at du skal ta deg tid til å trene. Kanskje må det gå lutt på bekostning av andre ting, men i lengden er det veldig verdt det :) Både mann og barn vil siikert sette pris på det når de ser at resultatet er en mer fornøyd kone og mamma :)

Skrevet

Glemte å ta med tipsene som virker raskt. Som du vet er det feks lange, raske gåturer samt styrketrening. I tillegg hjelper det definitivt å drikke masse, masse vann og tenke på kostholdet samt hyppige måltider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...