Miamaria Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg gir jenta mi grøt om kvelden. Hun pleier å få litt morsmelk før måltidet, men under måltidet og etter er hun ikke interessert i pupp. Gir dere vann til måltidet? Eller kun grøt? Om en gir vann, gir en det på flaske eller er det mulig å bruke sånn kopp med lokk? Hun er snart 6 måneder... En annen ting. Jeg pleier å gi henne grøt rundt halv sju. Så legger hun seg sju eller halv åtte. Men når det er så kort tid siden grøten, så vil hun ikke ha pupp før hun legger seg. Hun våkner som regel etter en time å vil ha pupp. NOEN SOM HAR RÅD FOR Å FÅ EN BEDRE RUTINE? Hadde vært praktisk hun ville hatt pupp før sengetid....
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Vi hadde det også litt sånn den første tiden etter at vi begynte med grøt. Hun elsket grøten og virket som hun ble veldig lite interessert i puppen en periode. Men da nyhetens interesse var over med grøten så gikk det mye greiere med puppen igjen og nå vil hun veldig gjerne ha den både titt og ofte. Nå gir vi grøt cirka 18 og så bader hun og steller seg for kvelden og får pupp på sengekanten før hun legger seg cirka 19.00-19.30. Er nok greit å la det gå litt tid mellom grøt og pupp siden pupp er ganske mettende. Ang vann til grøten så tilbyr jeg bestandig det til min. Vil gjerne at hun skal bli vant med å drikke vann og ser at hun gjerne tar seg noen slurker innimellom spisingen. Jeg har gitt henne av flaske til nå (hun er 8 mnd). Har prøvd noen ganger med tutekopp, men hun har ikke klart det så bra hittil. Gikk litt bedre sist vi prøvde, så vi øver på det framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå