Makko med to små gutter Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Trodde magen skulle synke de siste ukene før termin... Men når jeg stod opp i dag var magen merkbart mye lavere! Er dette noe som kan tyde på tidlig fødsel? (er selv født 8 uker før termin)
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har 9 uker igjen til termin og magen min har også pluselig sblitt mye lavere var ei pensjonert jordmor inne på jobben min i går, og hun sa at hun trodde IKKE at jeg kom til å gå 2 måneder til pga at magenvar så langt nede...så det blir spennende å se!!!
Makko med to små gutter Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 hmmm har ikke lyst til å føde så veldig mye før termin da... får ta det opp med legen på neste kontroll...
jeantutt Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 magen min sank i går den.. er det noe form for "fasit" på hvor lang tid etter man kommer til å føde da? jeg har ikke termin før om 5 uker.. er litt usikker på sånne ting pga at vi ikke har tilgang til jordmor her jeg bor..
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Magen min sank på lørdag syntes jeg selv da, og da hadde jeg en del kynnere å, for første gang. Syntes jeg har magen langt ned på lårene nå.. hehe, og kjenner at det er mye mindre plass når jeg sitter eller må løfte beina litt høyere enn vanlig... Er det normalt og ha kynnere når magen synker?? Og hvor lang tid kan man regne med at det går før fødselen er i gang da?? Er i 34+6 uker på vei nå, og begynner og bli veldig utålmodig:)
sistekanutt Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 jeg er gravid med nr 2 nå og magen min har ikke sunket enda. men med førstemann gikk det akkurat 1 mnd (fra dato til dato) fra magen sank til fødsel. men er nok individuelle forskjeller her også..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Går også med nr to nå og er 33 fullgåtte uker i morgen. Men jeg kan ikke se at magen har sunket noe, men med førsta så var vi hjemme i jula ca 1 mnd før termin og da sa mamma at hun tydlig kunne se at magen hadde sunket veldig mye.. Jeg gikk alikevell 3 dager over UL termin. Så jeg tror ikke det er noe sånn kjempe tegn på at man skal føde innen en viss tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå