Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 har vært hos vennine mi på besøk idag . hun bor 25 km fra oslo. hun kjørtet oss når vi skulle hjem. hun parkerte bilen i sola og var innmari varmt inni bilen. sønnen min hadde bare en bukse og body og sko på seg. vi kjørt 10min og han ble urolig og begynte og skrike . da jeg snudde meg han var våt over hele kroppen og rødt i ansiket og kune ikke puste . jeg hoppet meg bak og Åpnet belte hans og tok av alle klærne hans da. vennina min ble først sur på meg og hun sa at la han gråte mann skal ikke åpne belte til barnet . men hun skjønte ikke hvor alvorlig det er. mitt barn ble overopphetet. og det er innmari farlig. hadde en flaske vann og han fikk over hele kroppen sin og ble litt avkjølt. stakkar skatten min. sitter med dårlig samvitighet. har hørt masse skrekk historier når barn blir overopphetet og visste ikke at det skal skje med sønnen min.derfor overreagerte jeg med engang. pass på gull ungene dere i bilen når det er veldig varmt da
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Godt at du ikke bare lot han gråte da! Klem til deg! Håper det går bra med gutten din nå!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Huff for en forferdelig opplevelse. Du overreagerte ikke i det hele tatt, du gjorde nøyaktig det du skulle i den situasjonen, jeg synes du var flink ) Du skal ikke ha dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå