pia_1 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Sitter her med vann i munnen og tenker på Relax med krokan og riegel sjokoladen. Gud som jeg savner de. Krever å få de i butikken igjen )
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Relax var kjempegod ja..!!!Lurer på hvorfor de fjerna den..
**Min nydelige Milla** Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Relax? Hva slags sjokolade er det? Aldri smakt..
Kåre Moradi Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Du, det skal jeg gjøre også - savner relax...Hvis mange gjør det samme så skal du se den er tilbake om en liten stund:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 relax ja, husker ikke hvordan den smakte, husker bare at det var den alle skulle ha. den blåe
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 For dere som ikke husker den, så var den altså på slutten av 80tallet eller begynnelsen av 90tallet, husker ikke helt. Veldig god sjokolade med forskjellig fyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå