Gå til innhold

Da skal jeg sende mail til Nidar...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med vann i munnen og tenker på Relax med krokan og riegel sjokoladen. Gud som jeg savner de.

Krever å få de i butikken igjen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Relax var kjempegod ja..!!!Lurer på hvorfor de fjerna den..

Skrevet

den har jeg faktisk aldri hørt om...=O

Skrevet

Relax? Hva slags sjokolade er det? Aldri smakt..

Skrevet

Du, det skal jeg gjøre også - savner relax...Hvis mange gjør det samme så skal du se den er tilbake om en liten stund:)

Skrevet

relax ja, husker ikke hvordan den smakte, husker bare at det var den alle skulle ha. den blåe

Skrevet

For dere som ikke husker den, så var den altså på slutten av 80tallet eller begynnelsen av 90tallet, husker ikke helt. Veldig god sjokolade med forskjellig fyll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...