Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Søstra mi har en venn hun alltid er sammen med, en beste kamerat.Hun velger gjerne denne vennen forran samboeren og nå orker ikke samboeren mer, de har en datter sammen. Hun sier selv at hun ikke er utro og skjuler ikke denne vennen.Men i natt hadde de en vill krangel ho og samboeren, og samboeren låg på sofaen,da han våkna sov de to i samme seng...Ingenting skal ha skjedd,men han sier han orker ikke mer.Noe vi i familien virkelig forstår. Hun mener han er sykelig sjalu, men er det virkelig andre som hadde tolerert slik oppførsel av sin partner? Hun er sur fordi vi tar hans side.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hu søstra di er jo sprengt i hue. Eier jo ikke respekt for samboer eller barn! Må jo forstå såpass? Hvor gammel er hun da?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Nei dette her hadde jeg virkelig ikke tolerert. En ting er å takle at partneren har gode venner og å ikke bli sjalu, men hun her går jo laaangt over streken av hva som er akseptabel oppførsel. Fullstendig mangel på respekt for sin samboer også, full forståelse til han.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Synes det viser at hun ikke har respekt for noen! Hvis hennes samboer har gjort det klart for henne at han ikke orker mer og blir sjalu. Må hun da for pokker respektere det. Klart di kan være venner,men å ligge i samme seng etter en krangel,er så mangel på respekt at det er til å bli kvalm av!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Vi i familien mener at han må være den minst sjalue personen i verden som har takla og være nr 2 så lenge. Han hadde visst kalt henne mye stygt i natt, men jeg tror rett og slett begeret rant over fordi folk snakker om hvilken tøffel han er. Jeg er så sinna på henne at jeg kunne banka litt vett i skallen på ho. Kjenner det er grusomt trist at forholdet ryker, men han er så grei at jeg unner han all lykke. Håper bare at barnet ikke blir kasteball fordi hun er så egoistisk. HI
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Håper hun nå får seg en alvorpreken fra dere alle, hvor hun virkelig får høre at det ikke er han som er sjalu men hun som oppfører seg uakseptabelt. Hun ødelegger sin egen familie med dette tullet, håper dere klarer å få henne til å innse at det er hun som må skjerpe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå