Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 etter siste innlegget angående vonde kynnere, fikk jeg beskjed fra jordmor om at siden jeg har fire fra før, må jeg bare regne med at de er vondere enn for førstegangsfødende. helt greit. Men nå har jeg litt nedpressfølelse, så nå tror jeg kanskje jeg bare skal ringe føden jeg, og be om sjekk. så får de heller blir grinete for at jeg maser på en søndag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Har du ringt og snakka med føden? Bedre å sjekke det med en gang. Ikke bry deg om at de er grinete. Du kan ikke for at du har vondt idag. Kroppen velger ikke bare å få vondt mandag til fredag fra kl 7 til 3. Så håper du får komme inn til sjekk.
Gjest elissa2 Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 hei. hvordan gikk det? fikk du komme på føden? var alt bra med dere??? klem
Sol Skippertaksdronning Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Heisann:) Joda, fikk komme inn, og etter en halvtime med registrering, opp i stolen og innvendig ul, kan jeg lykkelig konkludere med at alt var i orden. Skulle ta det med ro noen dager bare, og ringe om det fortsatte over tid, eller ble verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå