Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha ny vogn til lillegutt på snart to år. Har noen tips til ei litt romslig vogn? Må være god å trille og gå an å sove i. Har Emmaljunga Scooter , men den er litt trang synes jeg. Særlig på vinterstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo-trillene er store og romslige. Så vidt jeg har fått med meg er de gått ut av produksjon, men selges mange brukte på finn. Simo champion, simo 123, simo 100 - prøv å søke på de!

Ellers har tfk joggster twist/III stor sittedel, der er det garantert plass til både barn og pose også vinterstid. Den er 1 m i liggelengde, og veldig romslig. Vil tro denne er bedre å trille enn simo-trillene, og selv om de er trehjulinger så er det veldig stødige!

Skrevet

Enig med hun over ang. TFK-vogna, Den er romslig,stødig og praktisk.

Skrevet

Dytter litt opp igjen jeg. flere forslag? liker ikke så godt tfk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...