Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vi må ha ny vogn til lillegutt på snart to år. Har noen tips til ei litt romslig vogn? Må være god å trille og gå an å sove i. Har Emmaljunga Scooter , men den er litt trang synes jeg. Særlig på vinterstid.
LegallyBlond Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Simo-trillene er store og romslige. Så vidt jeg har fått med meg er de gått ut av produksjon, men selges mange brukte på finn. Simo champion, simo 123, simo 100 - prøv å søke på de! Ellers har tfk joggster twist/III stor sittedel, der er det garantert plass til både barn og pose også vinterstid. Den er 1 m i liggelengde, og veldig romslig. Vil tro denne er bedre å trille enn simo-trillene, og selv om de er trehjulinger så er det veldig stødige!
Super-Langbein Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Enig med hun over ang. TFK-vogna, Den er romslig,stødig og praktisk.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Dytter litt opp igjen jeg. flere forslag? liker ikke så godt tfk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå