Gå til innhold

veet hårfjerning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

FUNKER DET ?

altså,sånne strips på en måte som man fjerner,voks er det vel..

husker ikke...men jeg er så lei av å få stubber dagen etterpå..

help meeee..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen funker det vel, stubbene kommer vel litt tregere enn det gjør ved vanlig barbering. Selv har jeg prøvd det, og reagerte kraftig på hårfjeringsmidlene (ingrediensene) - hovnet opp og fikk et forferdelig utslett. Anbefaler deg å prøve litt hårfjeringsmiddel på armen din før du tar det på bena, slik at du vet om du reagerer eller ikke.

Skrevet

oisann...=(

ja jeg har ikke reagert sånn på noen jeg har prøvd men det er ganske mange år siden da..

og da funka det ikke..

noen som har noen anbefalinger ??

Skrevet

Om du er lei stubber dagen derpå skal du, og alle andre- prøve epilator. Har du hørt det er ondt så stemmer det, men kun de første gangene. Holder lenger enn ved shaving... men ikke i 4 uker som de sier i reklamen (er jo opptil da men...)

Skrevet

Hvor langt må håret være for ta epilatoren tar det?

Gå og voks leggene i salong. Koster bare 150 kr gangen. kjapt, enkelt og varer lenge.

Skrevet

sånn salong har vi ikke her på "landet"..

men hva er epilator ??

Skrevet

det er en dings som røsker ut hårene med roten :-)

Skrevet

aaaau....hvor får man sånne ??

Skrevet

på elkjøp, expert, lefdal ... og sikkert på obs, skulle jeg tro :-)

Skrevet

ok...er de dyre?

er det suuuuuuper vondt ???

Skrevet

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h00006fm5K7eM?CatalogCategoryID=6x3D4QFHv5gAAAEO8KE03xii&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=&pricenav=&producttypenav=%5EEpilator%24

Her er epilatorer fra Lefdal- de sender også om det ikke er en Lefdal i nærheten. Jeg har en enkel fra Braun. Er ondt som faen i begynnelsen, samme som å vokse bare tar noe lenger tid. Men se for deg fine silkeglatte legger så er det ikke noe problem.

Skrevet

Hårene må være noen mm lange, likt som med voksing. Nå om sommeren epilerer jeg en gang i uken, da er det ikke så mye og jeg får tatt de hårene som kommer innimellom.

Skrevet

kommer ikke inn på siden din..=(

Skrevet

Jeg kan og anbefale epilator. Hårene kommer sakte utigjen, og de stubbene som kommer ut er tynne og myke, så er ikke i nerheten av høvelstubbene.

MEn ver klar over at det gjør VONDT første gangene. Særlig den aller første.. Helt J*****! Trodde jeg skulle svime av der jeg holdt på. Men kom meg gjennom det da heldigvis, og nå er det ikke så ille;)

Tror det er viktig å kjøpe en god epilator som holder godt i hårene, viss ikke så bare lugger den og drar ikke hårene ut, og da blir det vondt til liten nytte.

Jeg har en braun og er veldig fornøyd med den iallefall;)

Skrevet

Anbefaler å vokse beina før du bruker epilator første gang. Enten i salong hvis du skulle være i nærheten av en, en dag, eller hjemme med enten strips eller annet som fjerner mer, men er mer klissete. Grunnen til at det er veldig vondt de første gangene er at det er så mange hår og fjerne, men hvis man har vokset først, er det bare å ta "etterveksten" med epilator.

Jeg blir veldig rødprikkete på beina etter de første gangene med epilator hvis det er lenge siden sist, og det samme blir jeg hvis jeg vokser, så anbefaler ikke å gjøre det like før du vet du skal gå med skjørt/shorts. Kun i begynnelsen jeg blir det, så etterhvert er det ikke noe problem.

Skrevet

huff nei jeg vet ikke om jeg tør nå..haha =)

Skrevet

På meg holder det i 4 uker++ og det kommer mindre hår for hver gang. De er tynnere og lysere enn det som var før jeg begynte med epilator. Og det stemmer, kun vondt de første gangene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...