Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Fikk min på fredag og har brukt den de 3 min. jeg skal hver dag siden. Har det saftige blåmerke på den ene siden, så er jo ikke så behagelig akkurat nå da. Men man blir vel herdet etterhvert..? Men fy fader å man strammer magen når man bruker den! Jeg har nå trena på studio i 7 mnd. og tatt av 20 kilo på 2,5 mnd. Men syns ikke jeg ser den store forskjellen på magen (det er vel bare løs hud), så håper denne ringen kan hjelpe meg litt så huden trekker seg fortere sammen (15 mnd. siden fødsel).
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 tenkte bestille meg en jeg og,trenger å bli kvitt flesket til sommeren...etter andres erfaringer virker den visst ja
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Du er flink som klarer å bruke den 3 min hver dag i starten. Jeg klarer maks 10-15 sekunder om gangen. Er også blå...
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Hvilken rockering er dette ? Den vil jeg også gjerne ha!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg også!!! Hvor mye koster den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå