Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 http://www.kjendis.no/2008/05/25/536228.html
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 ha ha ha..... det er jo aller første gang norge har fått noe som helst poeng fra svenskene i det hele tatt... norge gir jo dem alltid topp poeng.... dårlige tapere?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Veldig veldig dårlige tapere.... Men...så er de jo svensker da.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 OMG sverige må roe seg ned nå.... ikke våres feil at de ikke vant MGP.... De hadde vell en crappy sang?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg syns sangen deres var ok, jeg. Men å skylde skylde på oss fordi dem havnet på 18. plass....litt for drøyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå