Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 vi har satt oss en dato i slutten av juni 2010 som vi vil gjerne gifte oss på ...ville dere startet nå med feks bestilling av kirke og lokale ? aner ikke hvor jeg skal begynne og hva jeg skal gjøre ... hva er noen av de viktigeste tingene jeg burde gjøre vet jo self bestille kirke også lokale men hva mere ?
Trebarnsmamma2010 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Anbefaler deg å kjøpe Bryllupsplanleggeren som selges på www.bryllupsweb.no Der står alt man trenger å vite. Hva og når ting bør gjøres, samt forslag til budsjett og alt som har med selve bryllupsdagen å gjøre. Har vært veldig nyttig for oss vertfall.
snartmammatil4 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 vi gifter oss i januar 2010, og jeg er i full gang med planleggingen;) spørs jo litt hvor du bor i landet, men bor du sentralt kan det lønne seg å begynne å kikke etter lokale nå ja, vi begynte å kikke på lokale i vinter, og det vi ville ha da fikk vi beskjed om at det første ledige var slutten av september 09. og det er mange mnd siden nå. vi endte opp med å finne et annet lokale uansett da, men de var fullbooket ut 09 de også. Så hvis du vil ha et populært lokale eller kirke så er det absolutt ikke for tidlig nei:)
pandabjørn Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 jeg booket kirken og lokalet 2 år i forveien viste at det var ganske populært å ha bryllup der vi har bestilt... vi ringte juni 2006 og hvis vi skulle ha gifta oss 2007 så var det max 5 lørdager å velge mellom 1 ÅR FØR om du skjønner meg.. jeg ville anbefale å bestille lokalet om det er et populært sted, kirken behøver man ikke å bestille så lenge før hvis ikke det er en populær kirke da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå