Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 for jeg har vært på jentelag og utdrikningslag siste døgnet og er såååå trøtt og såååå slækk! Men gud som vi har danset og ledd og kost oss med god mat og drikke:-) På et fantastisk landsted hvor ingen andre mennesker finner veien:-) Helt fantastisk...... Jeg innrømmer dog gjerne at denne kroppen er for gammel til å leve party- og actionlivet så altfor lenge av gangen. Og tenkte vel når jeg våknet utpå formiddagen, sånn ca 3 timer etter at jeg hadde lagt meg, at ALDRI mer skal jeg nyte alkohol............hahahahahaha.............jadda.... Så jeg sier bare at nå må jeg rett og slett sove en liten dupp:-) Håper dere har det bra!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 hehehe ja kjenner igjen den strofen, aldri mer.....Hyggelig at du har kost deg da .-D Sov godt
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 :-) Brukte den første timen hjemme til å kose med lille rosa i sengen:-) Men øynene siger igjen nå kjenner jeg!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Så,du ligger å sover du,hahahaha. Godt å ha deg tilbake igjen ;o) Kan forstå du er slækk i dag da.Tar på å være partyløve vet du =) Å den der "aldri mer" den vet jeg om...Har nemlig holdt det jeg lova meg selv jeg,hahahaha !!! Håper du får en laaaang dupp,hehe.
Gummelillan Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Høres ut som om du har fortjent en aldri så liten hvil i bakken ;-) Slike selvpålagte alkoholforbud er egentlig ganske så kjekke - varer akkurat sååå lenge som hukommelsen - for egen del betyr det ikke særlig lenge, he, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå