Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Er det noen av dere her som har det?? I så fall hva lager dere i den?? Kanskje vi kan dele noen tips....¨ Noen som har prøvd å lage fisk i den??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 dette har jeg også lyst å vite... har på følelsen at jeg har gått glipp av mye utrolig god mat siden jeg enda ikke eier en sann, den ligger alltid å kaller på meg i butikkene men jeg vet ennå ikke hva men kan lage i den, så må bare rusle meg forbi.........
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Her er en oppskrift... Jeg tar nakkekoteletter, deler dem i to, har på salt og pepper så steker jeg dem i stekepanna på full fres i to minutt, bare for å få en hinne utenpå. Så deler jeg opp potet, gulrot, kålrot, løk, purre og sellerirot i passe biter.... Legger alt dette lagvis i gryta... Koker opp kjøttbuljong å heller over, ikke fullt men halvfullt :-) Mengde tilpasser dere jo selv alt etter hvor mange dere her... Grønsaker kan nok varieres også.... Steker dette på 180grader i to timer i ovnen, helt fantastisk godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå