sæsti & sebbe Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Mine herlige venninner hadde verdens beste utdrikkingslag for meg igår, og jeg er så fantastisk fornøyd!! De hentet meg hjemme i 10 tiden, så dro vi & møtte de andre. Deretter dro vi til et studio og spilte inn en sang! Og jeg ELSKER jo å synge, så det var helt perfekt! Vi sang Forelska i lærer'n, bare at lærer'n var byttet ut med forloveden min sitt navn. Det ble suuuperbra!! Så spiste vi lunsj hjemme hos ei av jentene, også var det MITT UL (Utdrikkingslag, isteden for OL, hehe). Med sekkeløp, potetløp, kasting av pil på ballonger, og sist men ikke minst, løpe rundt en pinne mens man holder på den, 10 ganger. Det var hysterisk morsomt!! Også dro vi til Holmsbu Spa hotell, hvor vi badet, boblet og jeg hadde vanngymping med alle jentene. Spiste taco på kvelden og hadde pakke-leken. (Bommet bare på 2, hihi) Så hadde 2 av de fantastiske venninnene mine skrevet en sang til meg, på sikkert 10 vers, hihi, og de var jo så søte når de framførte den. Vi hadde drikkeleker og fortalte spøkelseshistorier til klokka var 0300... Imorges spiste vi kjempegod hotellfrokost og så avsluttet det med at jeg fikk en massasje!!! ER så fantastisk fornøyd!!!
Vannmann35 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Det høres veldig bra ut - deilig med Spa! Jeg hadde også utdrikkingslag i går, og er også strålende fornøyd! Stod plutselig en hel jentegjeng i hagen... Så stormet de inn og vartet opp med jordbær og rosa champagne - mmmh! Deretter var det ned til byen hvor jeg fikk i oppdrag å handle "something old, something new, something borrowed, something blue" for 200 Kr - løp som en villmann gjennom byen ;-) Deretter var det litt pizza på Dollys før vi dro for å danse magedans - ble kledd i fult magedanserutstyr - veldig morro :-) Deretter dro vi videre til en hytte de hadde leid like utenfor byen, hvor det ble grilling, pakke-leken, videointervju med min tilkommende og masse dansing og tull og tøys til i 5-tiden på morgenen... Dagen i dag startet med frokost i det grønne, i strålende vær. Er virkelig fornøyd med hele opplegget - hadde det utrolig gøy!
sæsti & sebbe Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Så fantastisk din dag høres ut også, Vannmann;)
Vannmann35 Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Veldig morro ja :-) Men litt godt det er over også - var litt nervøs i forkant for hva som skulle skje, noe jeg kunne tatt helt med ro men... Nå er det bare 6 dager til bryllupet da - så nå begynner bryllupsnervene å melde seg i stedet... He, he!
sæsti & sebbe Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Hihi, ja, jeg var også litt nervøs, men det hadde jeg jo ingen grunn til:)!! Lykke lykke til på lørdag - krysser fingrene for strålende vær:) Jeg skal neste lørdag og nå begynner jeg å kjenne det i magen - masse gledesbobler;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Høres bra ut! Gleder meg til mitt Vi skal ha bryllupsnatten på Holmsbu spa hotell:) Kjempe fint der.
pandabjørn Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 å det høres ut som en fantastisk utrekkingslag dere hadde begge to jeg vet jeg skal drekkes ut til lørdag og er veldig spendt på hva min forlover kommer til å finne på
pandabjørn Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 dere to som har hatt utdrekkingslag hvor mange var dere??
sæsti & sebbe Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2008 Vi var iallefall 13 stk (med meg) i mitt utdrikkingslag. Hadde faktsik bedt 10 stk til, men det var egentlig greit at endel ikke kunne. Hadde nesten blitt for mange der, hihi.. Kos deg i ditt, er morsomt når plutselig alle ser på en hele tiden og man får supermye oppmerksomhet.. Øve seg litt til selve bryllupet, hihi...
Vannmann35 Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Vi var 9 stk - veldig fornøyd med det :-) Var to som meldte avbud i siste liten pga. syke barn, samt at det var en del som ikke kom pga. de bor i en annen by og et annet land... Dyrt for folk å skulle komme i både utdrikkingslag og bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå