ambumamma Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Når skal folk begynne å skjønne at fyll og bilkjøring bare ikke hører sammen. Nå har det vært litt for mange dødsulykker i det siste. En ting er jo at de skader seg selv, men det går ofte utover helt uskyldige!! ÅHHH blir bare så sint når jeg hører om sånn http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=533380 Stort sett er den en ung tulling som har kjørt i fylla
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Det har jo blitt satt i gang en diskusjon om hvorvidt det skal bli ulovlig å kjøre bil i helgene når man er under 25 (?) år.. Det syns jeg blir helt feil. Men det burde heller bli mye strengere konsekvenser for unge som råkjører/fyllekjører! Hva med inndragelse av førerkortet i 3 mnd og 10000 i bot første gang, og inndragelse i 6 mnd og 15000 i bot neste gang.. Eller noe i den duren.. Noe som svir skikkelig.. Kanskje videregående skoler kunne samarbeide med foreningen for trafikkskadde. Da kunne de få besøk av noen som har blitt skadet etter andres idiot-kjøring! (legg det til 2.klasse, det er jo da de fleste begynner øvelseskjøringen) Kanskje det har litt innvirkning å faktisk se hva som kan skje? Huff, nei jeg vet ikke... Det er helt forferdelig å tenke på alle tullingene som kjører på vegen, de leker gud med uskyldige liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå