PrincessElisabeth Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vi har en datter fra før som heter bethina, så navne måtte passe litt med det....vi liker begge Fiona, men hver gang vi nevner navnet kobler alle det til shrek....
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 jeg skal kalle dattern min julie antonie og hvis det hadde vært gutt så skulle han hete storm inge.. alle som har hørt det sier "åja, hotel cæsar fan eller?" har jo ikke noe med serien eller filmer å gjøre, det vi kaller barna våre er jo navn som vi syns er fine.. så hvis du vil kalle dattern din for fiona så heier jeg på deg der det er jo et nydelig navn
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tenkte det først jeg og, men navnet er nydelig og den sammenlikningen vil bli borte fortere enn du aner. Min yngste heter Olivia og vi fikk koblingen til skippern med en gang fra maange. Mens nå får navnet hennes masse positiv oppmerksomhet og alle synes det er helt herlig. Fikk faktisk et nytt navn på jentelisten min nå, supersøtt:Fiona:)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Helt ærlig, så synes jeg ikke det er pent og ja jeg tenker på shrek. MEN det er jo dere som skal være fornøyd med navnet vi har fått litt neserynkning osv på våre navneforslag vi også, men det er ikke noe jeg bryr meg spesielt om. Man vil alltid finne en eller annen som synes navnet er grusomt eller har dårlige assosiasjoner.
Paulita Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Fiona er et kjempefint navn. Selv om jeg har sett Shrek, forbinder jeg det faktisk ikke med filmen likevel. Et nydelig navn. Irsk eller skotsk eller noe sånt? Kjempefint i alle fall, og syns det passer godt til Bethina
PrincessElisabeth Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 tusen hjerteligfor tilbakemeldingene:) så flott at enkelte har erfaringer fra noe av det samme... Det er en selvfølge at alle ikke liker alt som jeg liker, men vil ikke akkuratt at alle skal tenke på et troll når de hører navnet på datteren min
TobarnsTurbo Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Kjempefint navn, tenkte ikke på Shrek da jeg leste det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå