Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hvordan blir håret da? min tante har gjort det, hun gjorde det først hos frisøren, men hun sier hun akn gjøre det hjemme på meg:P men er litt usikker på om jeg skal tørre det, er redd håret brekker ogsånn jeg.. off..!! noen med noen forslag her? klem
OsloMor Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Har bare sett afrikanere med antiperm. her jeg bor, og det er med blandet hell. Håret ser litt rart ut, matt og rett.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har ikke prøvd, men ville nok prøvd hos frisøren første gang. Selv om din tanta kan gjøre det hjemme vet man aldri hvordan håret ditt vil reagere. Du klarer deg ikke bare med rettetang da?! Så hjemmesiden din.....wow.... stå på! Bra med slike historier:)
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 joda, klarer med rettetang hehe jo, takk
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Hei. jeg er frisør og anbefaler aldri anti perm. Håret blir helt ødelagt, bare frus, så ja, anbefaler derfor slettetang i stedet selv om det er mer jobb, veldig få er fornøyd med anti perm.
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 Okei.. tusen tusen takk
It's all about me Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Ville aldri tatt anti perm det sliter veldig. Ta heller Straight & Shine eller Chi (samme ting, to navn). Har selv tatt det to ganger, siste for et par uker siden. Koster litt mer, men det sliter minimalt på håret og holder til det vokser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå