Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff på an igjen..jeg har hatt enda en krangel med samboeren min ang det samme temaet som vanlig..er snart i uke 39 og ufattelig lei og da hjelper ikke dettte på.

Han har en reisejobb som krever mangen uker om gangen vekke fra meg..Da han sist kom hjem startet de første dagene med at han ikke tok på meg engang (i sengen).har vært suss og kos men ikke noe mer.Tenkte at det var noe som kom til å gå over men den gang ei.Jeg har et utrolig sterkt behov for å føle meg vel sammen med kjæresten min men det er jo helt umulig sånn som han holder på..etter noen dager pratet vi sammen og han forklarte at det var litt merkelig med den magen i veien.Men som jeg har sagt hundre ganger er jo det masse annet vi kan gjøre når vi koser oss sammen også.Har også prøvd å forklare at det er ikke sexen i seg selv jeg på død og liv må ha,men nærhet og det å føle seg sexy.

Nå har uker gått siden da og dette temaet er kommet opp mangen ganger og nå er det sånn at jeg ikke vil han skal se meg uten klær.Føler meg rett og slett helt jævlig.Han sitter også foran meg med kompiser og kan snakke om andre "nydelige" damer som han sier.Jeg er skikkelig lei meg nå og har bare lyst å rømme huset(han snakker ikke til meg heller). Ikke noe gøy ettersom vi skal oppleve noe så stort sammen.

har jeg rett til å være lei meg??eller er det hormoner som står på spreng her?har bare lyst å skrike her nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen gode råd, men syntes så synd på deg og situasjonen du er i nå. Prøv å få ordnet opp med han så snart som mulig - er uholdbart at du skal være så deppa og lei deg og at dere ikke snakker sammen når du kan føde når som helst.

Jeg opplever det noen ganger som bedre for meg å skrive til min samboer faktisk, for da får jeg tenkt gjennom ordentlig hvordan jeg skal ordlegge meg og ikke minst - han kan ikke avbryte. Vet ikke om det er noe for deg, men håper det ordner seg mellom dere iallefall!

Jeg synes forresten at du har rett til å være lei deg.

Skrevet

kjenne mæ litt ijæn i d du skriv her... mannen min syns åsså d e litt ekkelt å ska kose når d ligg en i magen min... men e vell bare sånn noen menn e... føle mæ åsså t tide veldi lite pen.. e rett å slett grusomt når man har d sånn... værtfall no når d e såmmer å alle andre jente kler sæ hall naken roint, å man sitt her som en stor flodhest...

men syns ikke mannen din ska sitte å snakke om andre pene jente når du sitt atme han å må høre på d... e jo veldi kjent at ikke alle gravide e så fornøyd me sæ sjøl å kroppen sin når man e gravid...

syns du ska ta dæ en prat me han å forklare på en roli å vennli måte kossn du har d... å du overreagerer ikke!

Skrevet

Jeg har selv vært veldig "var" på hvordan samboeren min har sett på meg, og hvordan han har taklet at der plutselig kom en mage.Men jeg har fortalt han det, og satt han inn i min situasjon. Sexlivet vårt er ikke som før (men nå har det også mye med min lyst å gjøre), men han er flink til å fortelle meg at jeg ser fin ut osv. Prøv å prat med samboeren din i fred og ro, kanskje han forstår mer da. Lykke til!!

Skrevet

Jeg fikk virkelig vondt av deg. Det er selvfølgelig ikke hormoner, dette ville "alle" blitt lei seg for. Jeg ville prøvd å snakke med han en gang til. Ikke bli sint og ikke bli lei deg (som om han har såret deg). Bare fortell han helt rolig og enkelt hva du føler og prøv å sette ham i din situasjon. Masse masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...