dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 http://www.ulli.no/ se så fint og deilig det er... og nå har vi to, for store lille jenta måtte også ha ett! For en fantastisk gave!!! hurra, jeg jubler over oppdagelsen!
iznogood Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Næh - så nydelig! :-) kan skjønne du ble glad, ja :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 klart jeg ble glad! det er jo helt fantastisk... også så mykt og deilig! hurra!!! hvordan går det med endene?
iznogood Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 I dag har anden badet! men hun vil ikke bo sammen med de andre endene hun tussler etter meg hjem som en annen bikkje - eller sammen med de andre bikkjene, heller :-) Hvilken farve har du på ulli'en din?
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 hahaha dumme and...e ller, man skal ikke snakke stygt om dem som vet hvor de vil høre til! Jeg har to grå.
iznogood Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Skulle tro det var kjekt å treffe likesinnede eller i det minste stilige typer. det var noen riktig flotte karer ute og freshet seg. Borte bra, hjemme fest - tydeligvis :-) Vi får gå til vannet oftere, og se om ikke det frister mer å være and enn å være bikkje :-) Sånne koksgrå? Kjempelekre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå