Nurket11 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hei , jeg hadde SA idag og venter på prøver for å se om det er MA (komplisert). Håper jeg kan finne litt støtte her inne for jeg er selvfølgelig helt knust. Når kan man prøve igjen? Jeg har lyst til å prøve rett etter blødningene gir seg, kan man det?
Smykkemaja Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg melder meg inn her etter SA tidligere i uka/forrige uke. Har svart deg på ditt egne innlegg ang prøving videre.... Jeg krysser fingrene for alle oss på denne tråden!! Klem fra
Nurket11 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for mld, det hjalp mye på en tung dag. Jeg var 6+2 nå så ikke langt, men langt nok til å ha begynnt å glede meg masse. Jeg skal på ulevål for å utelukke evnt. graviditet i eggstokkene (utenfor livmoren) - det er det jeg krysser fingrene for frem til tirsdag. Missed abortian hva er det? Går helt i surr jeg. Klem
Smykkemaja Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Det er det som kalles en MA, men noen bruker oxo den forkortelsen for medisinsk abort, altså det vil si provosert abort/SA hvor man får piller så kroppen skal støte det ut selv, i stedet for utskrapning. Ikke lett å huske alt heller da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå