Gå til innhold

Denne stygge ulykken på sørlandet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem den omkomne er? Jeg er fra samme by - og samme alder som avdøde og skulle gjerne visst mer. Noen som kan hjelpe?

vg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke navnet hennes eller noe, men mannen hadde vært i aftenbladet i slutten av uka, visstnok, ang noe råkjøring der de bodde..

Skrevet

Er også fra sørlandet, ble skikkelig nysgjerrig nå...

Utrolig fælt når sånt skjer:-(

Skrevet

hun er jo fra sandnes da...

Skrevet

Finner ingenting om saken jeg heller.

Hmmm...

Skrevet

Nei vet ikke.

De pleier ikke å gå ut med navn før de har fått kontaktet alle pårørende.

Denne ulykken er helt grusom , får så vondt av de barna som var i samme vogn. All medfølelse til familie og venner som sitter igjen..

Skrevet

tror det er den ulykka i lyngdal , rosfjord camping...hun er fra sandnes..

Skrevet

han som kjørte heter hvertfall lars thommas,har kjørt som en idiot siden han fikk lappen,var fylle kjøring denne gange også. ufattelig tragisk.

Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort av deg å gå ut med navn på den måten... Vi er jo endel som kommer fra det området, så jeg synes du skulle passe deg litt. Tenk om det hadde vært noen i din familie?

Skrevet

synes det er rett og rimelig at hele verden får vite hvem det er for en idiot.sånn at folk kan styre unna denne skapningen for all fremtid. hadde hatt akkurat samme syn hvist det var en i min familie,kjøring i beruset tilstand er uakseptabelt.å han valgte selv å sette seg bak rattet!dette kostet to barn sin mor.

Skrevet

Jeg synes også at det er helt forferdelig at han har gjort det han har gjort, men jeg tenker mest på familiens hans. De skal jo ikke bli straffet, og når man bor på en så liten plass som Lyngdal, så vet jo alle hvordan det blir. Det er ingen grunn til å legge ut navnet han i det hele tatt, hverken her eller i aviser og lignede.. Skjerp dere folkens!

Skrevet

Har heller ingen toleranse for slike folk, og dessuten er det ikke noen som vil se ned på familien hans pga. det kukstykket han har gjort, heller synes synd på dem. Jeg meldte for mange år siden min daverende kjæreste til politiet for kjøring i beruset tilstand, han hadde røykt hasj. De gadd faen meg ikke sjekke det opp engang, men jeg har ingen problemer å gjøre det igjen, uansett om det er nær familie eller venner... Slike idioter har ingenting på veien å gjøre... at navnet står her driter jeg også i.. hvorfor skal han beskyttes, tull!!

Skrevet

nei stakkers familie,det er det eneste,og stakkers,stakkers små barn som ikke har sin mamma lenger.tenk og ligge uskyldig å sove i sin egen campingvogn,å så braser noen rett inn,å attpå til er de fulle!for en traumatisk opplevelse det må ha vert for dem å se mamman sin sånn.

Skrevet

Man hva kan en oppnå med å legge ut navnet hans? Har dere tenkt til å "TA" han eller? La lovverket ta seg av han, og ikke dere, for dere har ikke noe med det å gjøre..

Skrevet

det hadde vert ganske fint om noen hadde tatt han ja...han og alle de andre som fylle kjører.dette interiserer meg ganske mye,for neste gang er det kansje meg eller deg som ligger å sover i ei campingvogn eller kommer som motgående bil,å da møter noen av disse amøbene.

Skrevet

Hvorfor ikke legge ut navn da?

Han har drept en kvinne/en mor. To barn og en mann, samt foreldre, venner osv sitter igjen med et ufattelig tap grunnet en ungdoms idioti!! Og greit, dette får denne unge gutten lide av resten av sitt liv, men det bringer ikke den avdøde tilbake.

Ungdom under 25 år burde få kjøreforbud helger og kvelder, men kunne da kanskje derimot få tatt lappen et år tidligere. (beklager dere som er under 25 år nå) men det viser seg at det er de som er de største idiotene med tanke på fyllekjøring, fart og spenning. Og dette er det som tar mest liv.

(vil heller ikke ta alle under en kam her men det er vanskelig å gi "innetid" for noen i en alder og ikke alle)

De blir ikke hardt nok straffet i det offentlige, syns at etter slike episoder bør en miste lappen på livstid og få seg en kraftig straff, og da mener jeg ikke fengsel, for det er bare "hyggelig" for noen. Avslapping, lesing, studering osv, det synest jeg ikke er rett!!

Nei få dem ut i samfunnet i arbeid for minstelønn, plukk fra dem lappen da det svir mest sier de selv.

Dette er grusomt, men desverre har vi en "kvote" med ungdom som skal drepe/bli drept og dette klarer vi ikke forhindre uten drastiske tiltak!!

Skrevet

Fy faen så tåpelig og si at de under 25 år skulle fått forbud mot og kjøre kvelder og helger. Hadde du sagt under 20 kanskje, men det blir og ta alle under en kam det.

Skrevet

du føler deg tydeligvis truffet du da siden du mener det er tåpelig??? noe må hvertfall gjøres og det er ingen tvil om at det er ungdommen som er verst,da selfølgelig ikke allle!men spesielt de i mellom 18-20,da spesielt gutter.så har du jo de som aldri klarer og oppføre seg i trafikken.de unge må lære mer om konsekvens av handling.sånn at de ved hver tvilsomme annledning setter det spørsmålet til seg selv:hva kan konsekvensen bli av dette??konsekvensene av å sette seg bak ratte etter inntatt alkohol etc.kan bli veldig store og i verstefall ende som her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...