Gå til innhold

F....blir gær'n av søsteren min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun bor hjemme hos mamma ennå. Og hvergang vi er på besøk hos mamma, så drive søsteren min å fore gutten med snop og greie uten å spørre meg først.

Jeg blir gal av det. Har sagt så mange ganger til henne at før hun gir noe som helst til guttungen, så spør meg først. Det kan ikke være så jævla vanskelig??

Hun er 25 år!!!!

*Hrmf* Får mensen snart, merke jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er ungen?

Rart at søsteren din ikke klarer å respektere deg når du sier fra til henne. Prøv en gang til.

Skrevet

Foresten er det vel på tide at hun flytter for seg selv når hun er så gammel.

Skrevet

Guttungen er 3 år. Jeg er veldig nøye på det med godteri på lørdager og ikke andre dager. Utenom spesielle dager som bursdag, 17.mai, jul...etc. Og jeg er enig med deg at hun er gammel nok til å flytte ut. Men hun vil ikke. Hun og mamma bor alene i en 4-roms leilighet, så hun mener at hun trenger ikke å flytte ut. Dessuten så bor hun der gratis, så hun vil ikke flytte ut.

Det som irriterer meg mest, er at hun respekterer ikke mine avgjørelse for sønnen min. Hun mener at siden hun er tanta hans, så kan hun skjemme han bort. Og det er jo greit, men å dytte i han masse godteri tidlig på kvelden, får gutten sukker kick og blir vanskelig å sove.

Inatt sov han ikke før kl. 21, selv om jeg la han til vanlig tid 19.30.

Skrevet

jeg er helt enig med søstern din jeg.. som tante kan man skjemme bort.. man skal til å med kunne snike litt sjokolade i munnen å si hysj.. ikke si til mamma å tulle.. Jeg er selv mamma, å gir aldri mitt barn godteri annet enn lørdag, på lørdager har vi som oftest frukt uansett også. Å jeg ville aldri skjemt bort mitt barn med godteri osv, men at tante gjør det er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...