nummer2påvei Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 idag er jeg 5 uker på vei, og er bekymret. greier ikke nyte dette før jeg skal til ul i uke 7 og ser at alt er greit:/ er så redd for at d ikke er noe dr, og føler at symptomene mine har blitt mindre.. blør ikke noe, og gravidtester blir sterkere(tester enda)... men alikevell er jeg bekyret.. håper noen har noen gode råd eller historier slik at jeg blir litt roligere. Symptomene er jo ikke helt borte, men jeg bare tenker på SA i september, g da hadde jeg symptomer ei stund(men blødde jo masse)..
magica fra tryll Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Kjære deg! Vet ikke om jeg kan berolige deg. Men jag er selv ca 5 uker på vei, og har ingen spesielle symptomer nå. Føler meg egentlig ganske lett i kroppen og i bra form. Har 4 barn fra før og kan huske at det gjerne er slik en stund før kvalmen setter inn og puppene blir ømmere osv. Selv prøver jeg bare å nyte denne følelsen av å ha en hemmelighet inne i kroppen som ingen kan merke enda... Lykke til ihvertfall!!
nummer2påvei Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 tusen takk for fint svar!! snufs..er vertfall følsom for tiden:) skal prøve å nyte dette litt mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå