HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Dere som har hatt dette tidligere, hvordan merka dere det? Hadde dere alle symptomene? Trenger litt råd, har hatt krafti hodpine og verk øverst i magen siden i går + at jeg er slapp....burde jeg bekymre meg?
♥ Smurfen ♥ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Du bør ihvertfall ringe til jormor og forklare dette. Er ikke sikkert at det er noe å bekymre seg for men man bør passe på. hvor langt er du på vei? som regel får du ikke svangerskapsforgiftning før etter 20uker. Lykke til Det går nok bra, men husk at det er masse som skal strekke seg også
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Takk for svar er 31+1....
Lille Lu Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg fikk ikke alle symptomene. Fikk høyt blodtrykk først, etter en stund litt ødem og etter et par uker protein i urinen og blodtrykket steg enda mer. Hadde ikke hodepine, men hadde vondt øverst i magen natten før jeg ble innlagt. Jeg var også kvalm og uvel hele den dagen jeg ble innlagt. Trodde jo ikke det var noe egentlig, men samtidig klarte jeg ikke å være helt avslappet på det, så ringte og de tok meg inn for sjekk. Jeg slapp ikke ut igjen.... Jeg anbefaler alle å lav terskel for å ringe, det er jobben dems å avgjøre om du trenger å komme inn for kontroll eller ikke.
Mie/mie Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Ikke for å skremme deg - men du bør få sjekket dette! Kunne du ringt og fått snakket med noen på fødeavdelinga? Jordmor eller noen.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 hvor langt var du på vei år du ble lagt inn Lille Lu?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Ok!! Jeg er i uke 26+4 og fikk beskjed på fredag om at jeg har fått mer hevelse i kroppen i tillegg til at jeg har hodepine, er svimmel og kvalm!! Men blodtrykk og urin er bra, og det er full fart inne i magen!! Er redd for å bli lagt inn nå, men kan det gå tilbake av seg selv uten å bli noe mer nå??
Lille Lu Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Høyt blodtrykk og protein i urinen er de viktigste symptomene tror jeg. Jeg tror ikke du har sv.skapsforgiftning uten disse symptomene, med mindre legen din har sagt noe annet?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Ring du..Man trenger ikke alle symptomene samtidig..Lykke til!!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 ok, det var jo godt å høre.. Legen min sa ikke spesifikt at jeg hadde svangerskapsforgiftning, men nevnte alle symptomene man har når man har det.. og ba meg ta det med ro og hvile masse!! er nok bare jeg som bekymrer meg for mye!!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Jeg hadde VELDIG vondt øverst i magen, fikk ikke sove eller noe.... Og ødemer. Ringte sykehuset, og fikk komme inn til en sjekk... Og da ble jeg innlagt med èn gang! Så ta en telefon du, og spør om å få komme til en sjekk. Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite!!!
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2008 Takk for svar! Skal dra innom legekontoret i morgentidlig for å få en sjekk,krysser fingrene og håper at det ikke er noe galt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå