Gå til innhold

Bryllupslokaler i bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finnes? Tenker på noe a'la Villa Skjoldnes. Finnes det flere slike festlokaler i bergen eller omegn som passer til bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva du tenker på, men jeg vet at mange har holdt bryllup i skytterhuset på Gaupås(?) i arna. Men tror ikke det er sånn kjempe fancy hvis det var det du var ute etter?!

Skrevet

Bellevue har flere steder om er knall til bryllup, spesielt hvis du tenker å ha en litt fancy-fin fest. Utsikten oppe på årstad er fantastisk.

Skrevet

Jeg vil anbefale Legenses hus i Kalfaret. Det er et stort hus med hage. Det er flere etg og veldig fint der. De har egne kokker, servitører og bartendere der. Men du MÅ være tidlig ute om du skal få leiet der. Du kan maile [email protected] (tror jeg) Ville sjekket på google om adressen er riktig. De har en fantastisk meny der og alt skal betales etter bryllupet :)

Det er der vi skal ha vår bryllupsfest ;)

Skrevet

Ja, det er akkurat noe sånt jeg var ute etter som Legenes Hus. Det var jo kjempefint! Sikkert nydelig om sommeren!

Villa Skjoldnes er også utrolig fint, men det har andre i familien brukt til bryllup, så det blir liksom litt oppbrukt... :)

Hvor tidlig ute må man være? Dette er bare heeeelt i begynnelsen av planleggingen, blir nok til neste sommer.. hehe...

Men greit å vite sånn ca. hvor det skal være. :)

Skrevet

Det nordnorske hus eller noe sånt, oppe på Kronstad (Kronstad gård er det det det heter??) Kommandantboligen i Gravdal (utrolig flott, men må muligens ha noen tilknytning??), Bergen roklubb (den på Nordås), Fana golfklubb, Alvøen, Fløyen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...