Gå til innhold

solarium og gravlaks..:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går spiste jeg litt gravlaks, hadde nettopp tint...kan da umulig være skadelig å ta en munnfull da???

Og , jeg har lest masse om å ta solarium under graviditeten og noen sier det er skadelig, andre ikke...noen som har tatt solarium under graviditeten eller vet noe om dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort er gjort og, bokstavlig talt, spist er spist. Men du må ikke spise gravlaks ved en senere anledning. Det er definitivt på lista over mat man ikke må spise. Frysing hjelper ikke - Listeria overlever frysing. Du har ikke spist så mye, det hjelper jo. :) Det går nok greit, så ikke gå rett i kjelleren pga dette - men ikke ta den sjansen igjen. Ang solarium aner jeg ikke. :)

Skrevet

Uff ja, det er så mye en skal passe seg for at det er jammen ikke like greit alltid. Sjøl har jeg vært hos tannlegen og tatt røntgenbilder, fikk jo litt hetta etterpå da jeg tenkte at det kanskje var farlig. Men har i ettertid lest at tannlegerøntgen ikke avgir mer stråling enn du utsettes for i et fly og er ikke farlig (Jeg har forresten flydd også, og badet i basseng..).

Kan ikke tenke meg at det har gjort noen skade med din munnfull med gravlaks rett fra frysen. Solarium har jeg ikke helt peiling på, poenget er vel å ikke overdrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...