Valborg Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Tulla på snart et år har den siste tiden begynt å oppføre seg helt annerledes. Hun som tidligere var glad og fornøyd, tillitsfull og tålmodig er nå den siste tiden blitt grinete, masete og rett og slett trass. Blir hun satt i vogna, tatt fra en leke eller gud hjelpe seg skiftet bleie på så hyler hun til, kaster seg bakover og skriker nei nei nei. Blir helt rabiat og prøver å vri seg unna. I dag var vi på resturant, men måtte gå etter 30 min for hun bare hyla. Hadde med mat til henne, det var greit i 5 min, så kastet hun det vekk. Fikk smake på våres, så viftet hun med armene nei nei.Til slutt så vi ingen annen vei enn å dra derfra. Vi som foreldre er litt sjokkert, hun har liksom begynt å vise en ny side av seg selv. Hva skal vi gjøre, kan ikke la henne regere over alt og alle, men vet ikke hvordan jeg skal korrigere henne.?Avledning, positiv oppmuntring ingen ting funker når hun først begynner. Kan dette bare være en periode som vil gå over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå