Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Synes det virker som så veldig mange her inne (og deres menn) tjener så "mye"..... Er det ingen som har "vanlige" jobber med inntekt mellom 250 000 og 350 000?
Labambie Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Vet du akkurat dette diskuterte jeg med ei venninne her om dagen.. Virker som alle har så god råd,de bor i fine hus har flere biler osv osv.. Hvor ble det av oss som jobber på "bunnen"? Her er det sånn. Jeg er frisør og gubben jobber på lager..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Trodde man kunne tjene ganske bra som frisør jeg?
Labambie Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jobber man i firma kan man tjene opptil 240000 i året.. Synes ikke det er direkte fett da men...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Har man ikke en vanlig jobb hvis man tjener over 350 000?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Du så kanskje at jeg skrev "vanlig". Med litt godvilje ville du nok skjønt hva jeg mente... HI
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tjener innenfor det spekteret, så vi er ikke "rike". Men vi har det greit! Jobben er nok ikke så vanlig, men...I like it;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tjener ca 350 000, jobber som kundekonsulent. Har bachelorutdannelse. Så da er jeg vel ganske vanlig? Er heldig som har en mann som tjener 1 mill +/-. Han har masterutdannelse (siviløkonom) og jobber som kapitalforvalter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå