Gå til innhold

Hvem har de "vanlige" jobbene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det virker som så veldig mange her inne (og deres menn) tjener så "mye".....

Er det ingen som har "vanlige" jobber med inntekt mellom 250 000 og 350 000?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du akkurat dette diskuterte jeg med ei venninne her om dagen.. Virker som alle har så god råd,de bor i fine hus har flere biler osv osv.. Hvor ble det av oss som jobber på "bunnen"? Her er det sånn. Jeg er frisør og gubben jobber på lager..

Skrevet

Trodde man kunne tjene ganske bra som frisør jeg?

Skrevet

Jobber man i firma kan man tjene opptil 240000 i året.. Synes ikke det er direkte fett da men... ;)

Skrevet

Har man ikke en vanlig jobb hvis man tjener over 350 000?

Skrevet

Du så kanskje at jeg skrev "vanlig". Med litt godvilje ville du nok skjønt hva jeg mente...

 

HI

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg tjener innenfor det spekteret, så vi er ikke "rike". Men vi har det greit! Jobben er nok ikke så vanlig, men...I like it;-)

Skrevet

Jeg tjener ca 350 000, jobber som kundekonsulent. Har bachelorutdannelse. Så da er jeg vel ganske vanlig? :)

 

Er heldig som har en mann som tjener 1 mill +/-. Han har masterutdannelse (siviløkonom) og jobber som kapitalforvalter.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...