Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Virker sånn...bare de samme folka som skriver her hele tiden og til hverandre....
Patetica fåkksi Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hrmmff, ok da. Vi er blitt BUSTED. Egentlig er vi søstre alle sammen. Ja ja, moro så lenge det varte.
AnnePanne<3 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg kjenner ingen på noen av forumene privat.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg kjenner alle på alle forumene privat.
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Selvfølgelig kjenner jeg alle på krangle privat! Hvorfor ellers skulle jeg gidde å diskutere med dem? Bortsett fra deg, selvfølgelig. Men det kan vi jo fixe. Vil du komme hjem til meg og se på frimerkesamlingen min? ???????
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Joda, Süsse, det skulle bare mangle;-) Hvordan går det i det gamle ny-huset, trives dere ennå?
Süsse Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Ja, vi trives veldig godt. Har dere flyttet helt inn nå? Og hvordan går det med au-pairen?
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Neida, tror du vi har flytta, da? TTT. -Men au-pairen og storebror bor der, og trives bra med tenåringsreir;-) Kjekk, "ny" au-pair, og nå er det bare en måned til hun skal dra, vi har tenkt oss til Bergen nå til helga og til Trondheim om et par-tre uker, så hun får sett litt av dette landet, hittil har det vært jobbejobbjobb på oss begge.
Süsse Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 Dere er trege altså Eller var planen at det skulle ta sin tid?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 Gjør egentlig det ja:) Jeg og Lilja gikk på ungdomsskolen sammen - hadde matte sammen:) Jeg og Pilen er naboer og pleier å gå mye turer sammen igrunn. Jeg og Suglut - nå Rabarba Millicent (Babe) er bare gamle barndomsvenninner - vokste opp på samme sted, så hun gikk også på ungdomsskole med meg og Lilja. Ragna og jeg er i familien, hun er faktisk gift med broren min, så det er veldig koselig. I sommer skal vi på familietur til Danmark:) Jeg og Prækes ble kjent på bakcpacking i 1978, så vi har reist igjennom hele Afrika og Asia sammen. Nå møtes vi bare i ferier nå og da, men... Jeg og Småsporvinj er søstre, så vi møtes egentlig veldig ofte, spesielt for en bit Sushi=) Jeg og KaMa møtte hverandre tilfeldigvis på byen en gang i 1996, og etter det har vi egentlig bare møttes når det passer seg... Kunne fortalt om alle andre også, men jeg orker ikke=) Gjengen sin det!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 Jeg vet du hele tiden sier det til deg selv, men seriøst - har du sett deg selv i speilet når jeg står ved siden av seg...?
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Ja, vi har mange fine barndomsminner sammen, husker du da vi putta en frosk i skoa til læreren i 4. klasse?
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #21 Skrevet 27. mai 2008 Ja, "vi" er det. Planen var at det skulle ta så lang tid som det tok, jeg hadde bare ikke forutsett HVOR lang tid det kan få å få ALT i vater. -Men det går greit, så lenge vi klarer å sitte med begge, etter det, så selger vi det éne, og da MÅ vi jo flytte;-)
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #22 Skrevet 27. mai 2008 Ja det stemmer, du gikk i DEN klassen, du. Vi gikk den der de gutta (du vet) hadde lim på stolen til hun som er gift med han krigsveteranen, vet du. Hele skjørtet hennes ble ødelagt! -Nå jobber jeg på hennes gamle skole, og det er bildet av henne på pauserommet:-///
lilja70 Skrevet 27. mai 2008 #24 Skrevet 27. mai 2008 Innbiller meg at dette bildet ble tatt før nevnte krig... Er sikkert nettopp det skjørtet som er foreviga.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #25 Skrevet 27. mai 2008 Ja! Haha, den gangen med frosken ja! Husker du hvor mye bråk det ble, og hvordan vi slapp all skyld fordi vi sa det var Åge og Morten som hadde gjort det...? Nostalgi! (som forresten var en russebuss i år... =p) Du vet å få sagt det Lilja - det var litt av en hendelse det der... Vet du om hun fortsatt lever eller...? Husker ikke hva hun heter, men husker vi gjorde kanskje mye morsomt sammen... Det var en bekymringsløs tid det der.... Du husker meg vel godt? Er så lenge siden sist nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå