slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 må man betale noe ekstra i tillegg til frakt da?i tilfelle hvor mye?noen som vet?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Det spørs hvor mye varen du skal kjøpe koster tror jeg.. Hvis den koster over 3000 så må du betale 25% moms når varen kommer inn til norge. Jeg skulle kjøpe en stellekommode fra danmark men det ble ikke noe av... Husker ikke helt hvordan det var, men det var ikke så enkelt som jeg trodde så det ble ikke noe av. Ble for dyrt. Kommoden kostet 3000 og med frakt, moms å sånn så kom den seg på over 6000 å det gadd jeg ikke betale for den. Gå inn på toll.no eller noe sånt så står det sikkert et eller annet om dette...
nungo Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Tror du må betale toll på alt over 200 kr. Om du bestiller fra et sted som sender til utladet vild e sannsynlgivis trekek fra dansk moms (det må du få dem til, ellers kan det blir veldig dyrt) og du må da betale norsk moms/told samt gebyr til posten for å håndterer fortoldingen, så det kan fort bli dyrere enn beregnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå