Gå til innhold

Svimmel i slutten av svangerskapet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

satt forran pc'n og opplevde plutselig at blikket ble tåkete og at jeg følte meg svimmel. Når jeg reiste meg fikk jeg litt følelsen av å besvime...

Noen som har opplevd det samme/ er dette vanlig? 34+2

Noen farer/tegn når men er svimmel???

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg har opplevd en del svimmelhet i ca 1 ukes tid.Da jeg dro på ullevål for et lite sjekk fant de ut at jeg hadde lav blodtrykk. Kanskje det samma med deg? Fikk beskjed om å drikke masse vann og spise salt!

Skrevet

ja, det var blodtrykket jeg tenkte på jeg også. Så ringte sambo på jobb (han er sykepleier) og fikk han til å ta med seg blodtrykksmåler. Alt så okey ut, men drikker masse og spiste pasta med litt ekstra salt i sted, just in case;) Men føler meg mye bedre nå=)

Skrevet

Jeg får en litt sånn følelse ca en times tid etter frokost. Blir ganske så svimmel og uvel en periode. Jeg tenkte det kanskje hadde noe med blodsukkeret å gjøre, men legen mente det sikkert var jernmangel. Ferritinet mitt var 6, noe som han sa var veldig lavt, så er satt på superjernkur frem til fødselen. Jeg trodde ikke selv det var jernmangel, siden jeg har hatt det mye før og fikk ikke helt de samme symptonene som jeg har hatt før. Jernnivået mitt var helt fint i begynnelsen av svangerskapet, så det har synket mye i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...