Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nervøs, kan noen hjelpe meg?

Hmm, starter først med å si, jeg tør ikke ringe føden, de er så ekle å prate med, for jeg føler de bare ler!!!

MEn de siste dagene har jeg bynt å få mer og mer menslignende smerter, spes på natta, og da kommer også kvalme, og det er snakk om minimal kvalme, så ingen krise.. Det som også er, er at jeg har bekkenløsning, men de siste dagene har jeg også bynt å få vondt opp i korsryggen. dette er ingen krise smerter, men jeg er redd selvfølgelig, derfor føler jeg at jeg ikke vil ringe føden....

Jeg kjenner jo lillegutt sparke og styre på nedi der, så er ikke redd for det heller, hørt på hjerte hans og det er perfekt 140-150 slag....

MEeeeen,,,,idag føltes det som om mensmurringene var litt sterkere, ingen rygg smerter, ingen uvel eller noe............

Jeg er 28+1.......... Skal til ullevål (pga diabetesen) til onsdag, kan jeg vente å sjekke dette til da tro?

Har noen peiling, hva er dette? Har jeg grunn til å bekymre meg eller skal jeg bare la dette være til onsdag? Da får jeg: jordmor, fødselslege OG ul. Altså, full pakke....

Men huff, hva om det er noe?

Håper noen vil svare meg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv hadde jeg ventet til Onsdag . Hoeres ganske normalt ut det du beksriver , men hvis du err bekymret ringer du.

Det er vanskelig for oss andre aa bedoemme bare ut fra det du skriver her og foeler du det hadde vaert best aa ta kontakt med foeden saa gjoer du det. Selv om man foeler at de ler av en ( noen man ikke burde maatte oppleve) saa er ens ufoedte barn viktigere enn aa skjerme seg fra den foelelsen.

Men som sagt saa hoeres det helt normalt ut :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Jeg syns du ska få de sjekka opp,specielt viss du går og uroar deg,du må huske at de er ikke noen som kjenner din kropp så som du og viss du føler at noe ikke stemmer så er de greit å få det sjekka opp.

Skrevet

Ikke det svaret du ønsker , men ring likevel føden:-) Dem ler ikke av deg, er du bekymret er det deres ansvar å ta deg på alvor. Det er verken til ditt eller barnets beste at du går rundt og bekymrer deg, det kan barnet bli stresset av.

Mest sannsynlig er det sikkert ikke noe, men ring å hør hva dem sier:-)

Lykke til!

Skrevet

Takker begge for svar.... Altså, jeg vet det er vanskelig for folk utenfra å egentlig vite hvordan jeg har det sånn sett, men tenkte om noen hadde noe av det samme osv... Om det faktisk er en ting å ikke bekymre seg over!!

Jeg tror jeg egentlig skal klare å vente til onsdag, men hvis det ikke blir bedre, vil jeg nok se det ann!

Som sagt, tenkte mest på om noen av dere hadde hatt/har noe av det samme.... ;)

Det hadde vel kanskje skjedd litt andre ting om noe hadde vært galt? Hører og leste at denne uken blir veldig mye av det vi har i magen presset rundt, kanskje det som gir litt sånne smerter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...