-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Er 30+4 og inatt våknet jeg med "mensen smerter" og vondt nederst i ryggen. også var jeg litt kvalm.Magen var ganske hard og det varte i en halvtime... Var mest vondt når jeg lå, og ble bedre da jeg reiste meg opp... Varte som sagt en halvtime, så jeg ble litt engstelig jeg... Er det kynnere?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 ingen ekspert.. men hørtes sånn ut. .leste litt om det en dag.. sto at kynnere skulle gi seg når man reiste seg (som regel).. vet ikke om deet stemmer da, for jeg føler jeg har kynnere når jeg står også.. hm... men de kan vare en stund tror jeg.. og er uregelmessige..
Lilletrille-84 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 høres jo ut som kynnere men nå er jeg ingen ekspert men jeg har hatt kynnere i mangen uker (er 38+4) og da strammer magen seg veldig og jeg kan få litt mens smerter.Prøv å slappe litt av hvis du får det og la evt husarbeid og sånt ligge en stund...det gjør jeg.. men svigerinnen min sa det var sundt å ha litt kynnere,da gikk man kanskje ikke så mangen dager over tiden..så vi får håpe på det...ønsker deg masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå