Lillebror Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 nå holder jeg på å ryddei lekene deres....har tatt guttene sine rom og har levert 5 bærenett til freteks, kasta 6 nett...... holder på med jentenes rom nå og har pakka 4 nett med leker til freteks og 3 til søppla....er ennå ikke ferdig... det er så deilig å bli kvitt litt skrot altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! også skal vi ha ennå en rotekopp......hehe,gleder meg jeg. vi lever i et hærlig kaos......................
Nordlyspar♥ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Her i huset skal vi følge en regel som sier at hvis barnet vil ha 1 ny leke, så må den gi bort/kaste 1-2 av de gamle... Håper bare vi klarer å¨overholde den regelen da,hehe..
Lillebror Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 hehe....ikke dum ide, lykke til...det er ikke de store lekene som tar plass....men alle de små tulle lekene...
Fuglehjertet Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Vi hadde 3 sorter leker som vi hadde større mengder av: lego, brio togbane og playmo. To av disse kassene stod alltid på kvisten, og hvis vi ønsket å få ned legoen, måtte f.eks brioen opp- slik ble lekene "nye" igjen med jevne mellomrom. Dette har jeg veldig god erfaring med, og har selv tenkt å gjøre det samme. Et lite tips til rotete rom... Ellers leste jeg et sted at en kunne fjerne halvparten av lekene til en norsk toåring uten at h*n ville merke det. Det var litt skremmende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå