Havfruen med liten fisk Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Fikk pos el-test på fredag, teststrek sterkere enn kontrollstrek, men hver dag nå blir den bare sterkere og sterkere! Og vi har holdt på som kaniner og jeg begynner å bli sliten, hehe. Når slipper egget? Trodde det var to dager etter pos el-test, men er det når toppen er nådd, hvis dere skjønner? Må teststreken begynne å bli svakere igjen før en kan begynne å telle 12-48 timer?
hegeno Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 når EL-testen skifter fra negativ til positiv (altså første positive utslag du får etter å ikke ha hatt positivt utslag) er tidspunktet man regner timene fra. Etter første positive utslag er det ikke noe poeng å fortsette å måle el. Det viktige er å finne overgangen - når det går fra negativ til positiv og så tenke at eggløsning finner sted i løpet av de neste 48 timene:)
Smykkemaja Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg oxo målte flere dager med EL tester i mitt første svangerskap, og grunnen til det var at jeg allerede da var gravid, og at EL testene slo ut på grav oxo :-) Men det er jo kanskje ikke sånn i ditt tilfelle, hvis du er kjent med syklusen din. Men det er riktig det hun skriver over meg her...når du har fått pos EL test, trenger du ikke måle mer...bare kjør på...hehe... Lykke til!
Lady82 - 3pp Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Hei igjen havfruen Kjekt å se deg igjen her inne.. Håper det klaffer for deg denne gangen, du har nå hvertfall funnet eggløsningen Jeg er usikker om vi har truffet denne månden..Tviler igrunn siden jeg ikke har peiling når den skal komme..Får begynne å teste neste måned tror jeg..Har forresten begynt med wild yam, har lest at det stabiliserer syklusen og at noen har blitt fort gravide etter at det har begynt med de..Så jeg håper det funker for meg Har IKM rundt den 3-5 juni.. Du?
Havfruen med liten fisk Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 Hello Lady! Ser ut som om viholder følge denne mnd også! IKM blir vel den 7-8 juni tror jeg. Hadde iallefall el 25.mai nå da. Anbefaler å teste for el altså, så greit å vite når den er så kan man legge inn en ekstra innsats da. Greit nok at man har sex ellers og, men da slipper en å ligge med beina høyt i tide og utide Jeg trodde jeg hadde el før, men den kom først på dag 18-19, så nå er jeg farlig spent på om det blir noen befruktning her )) Når tror du at du har el da? Virker som du har litt kortere syklus enn meg, jeg fikk ikke mensen før dag 40 sist..
Lady82 - 3pp Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Tror jeg hadde el den 20.mai. Men har faktisk ikke peiling, kan hatt det før og etter..Veldig usikker denne mnd siden jeg hadde lengre syklus enn vanlig sist (37 dager). IKM fra 2.juni og utover..Blir spennende å se.. Kjenner ingenting denne mnd, sist mnd kjente jeg både det ene og andre symptomet men tanta kom jo allikevel.. Når begynner du testingen da? Jeg har bestemt meg for å ikke teste før den 10.juni så sant ikke tanta har komt til da..Da er jeg på dag 36, regner med at syklusen ikke blir så lang denne gangen.. Tror jeg forskjøv den sist med all tenkingen min Ønsker deg masse masse lykke til
Havfruen med liten fisk Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Forskjøv den med forhåpningsfulle tanker jeg også.. Nesten uungåelig det da, i disse prøve-tider. Satser på å teste lørdag 7 jeg, har en billig stav liggende og da klarer jeg nok ikke å holde meg lenger. Ingen symptomer enda her heller, men det er jo altfor tidlig selvsagt. Lykke til du og, så snakkes vi vel nærmere ikm tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå