MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Sambo jobber i nordsjøen på en båt og er borte i 4 uker om gangen. En som han jobber med har bestemmt seg for å slanke seg. Alt han skal spise i de 4 ukene er kokt egg, tomat, agurk og rødbeter. Så skal han løpe på tredemølle 1 time til dagen. Nå har de vært der ute i 3 uker, å han som slanker seg forventet å ha gått ned ca 10 kg til de skal hjem. Det som er saken er at når han kommer hjem skal han på ferie til thailand å være der i en mnd. Der skal han kose seg skikkelig med masse god mat og alkohol, å har ingen planer om å trene. Jeg mener da at han kommer til å legge på seg alt han har tatt av ++ flere kg. Sambo mener at han ikke kommer til å legge noe særlig på seg. Jeg har vel rett ikke sant? Det værste av alt er at sambo har lyst til å følge samme kuren som han. Jeg mener også at en diett bestående av egg, tomat, agurk og rødbeter er rett og slett farlig..
Patetica fåkksi Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Sånne dietter er ikke bra. Han kommer nok til å legge på seg igjen, men tatt i betraktning at han har trent masse, så legger han nok ikke på seg alt han har tatt av.. skulle jeg tro?
mamman til to gutter Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg hadde hvertfall blitt lei av egg, tomat, agurk og rødbeter... Når man skal slanke seg er det viktig å ikke spise for lite, for da vil forbrenningen gå ned og på en sånn diett har jeg ikke tro på at man vil opprettholde forbrenningen på et fornuftig nivå. Om han vil gå ned 10kg, har jeg egentlig ingen formening om, men når han spiser så lite at forbrenningen går ned er det mye lettere å legge på seg igjen etterpå også, så jeg vil tro at han kan legge på seg like mye som han har gått ned. Den beste måten å gå ned i vekt på er å spise sunt og ofte og i tillegg trene. Bedre å gå ned sakte ved å legge om kostholdet, for da er det mye lettere at vekta ikke går opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå