Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 hva kan gjøre det? syns de e litt rart...
skatten kom i mai :) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 sånn er det hos meg også magen kommer å går.. alt etter hvordan lillegutt ligger i magen.. magen kan også se mindre ut når den synker..
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 ja før jeg vet jo at den forandrer seg når han flytter på seg men jeg syns de er noe rart med den nå, den er ikke som den bruker og syns han er litt lugnare en vanligt..
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 kan de vara at hodet har festet seg så her tidligt? jeg kan ikke skjønne hvordan min mage bare har blivit mindre over natten? håper på flere svar...
schackt Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 hvor langt er du på vei da? magen blir ofte litt mindre hvis bebyen har festet seg i bekkenet. Og ettersom de ikke har så stor plass blir de litt roligere i bevegelsene! Blir det veldig stille, syns jeg du skal ringe jordmor og sjekke.....de kan mistrives også om de slutter å vri og vende på seg!!! Babyen min har festet seg og er roligere enn vanlig/för, jeg har en uke til termin....
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 okej jeg er 28+3 idag og syns jo de er tidligt...
schackt Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Dra en tur til jordmor/sykehuset og be om en sånn test hvor de strekker to bånd rundt magen og sjekker bevegelsene til babyen! Jeg ble nervös her for noen uker siden, men alt var ok......bedre å sjekke en gang for mye enn for lite! Babyen kan få for lite näring el noe slikt......da gidder de ikke bruke energi på bevegelse og de går fort ned i vekt igjen! Jeg hadde sjekket! Det er så verdt det, og du föler deg roligere etterpå!!!! Lykke til, alt er sikkert bra.....hun/han kanskje ligger annerledes eller har festet seg og har mindre boltreplass bare ;-) Klemmer på veien
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 jeg har egentligen ikke lyst og åka in dit igen for jeg har vært der mye pga andre ting så føler at de syns jeg er vansklig, jeg var der for en uke siden med kraftige kynner og då var min livmorhals myk og legen fikk in et finger...så derfor blir jeg litt redd i fall hodet har festet seg på han lilla gutten min. men de trenger vel ikke å betyde at han er på vei ut vel? er de noe jeg trenger sjekke idag eller kan jeg kanske bestille en time til min gynn.lege i uken?
schackt Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Nei, vet du hva! Er du redd for at babyen kan väre på vei for tidlig eller ikke oppförer seg som den burde, skal du dra å sjekke det! Be de heller ta deg på alvor! Du kan aldri väre for plagsom eller i veien når det gjelder slike ting!!!! Jeg skulle gjerne blitt med deg ;-) Men jeg mener det; dra å sjekk det! Babyer skal sprelle og bevege seg og magen skal vokse i det stadiet du er i nå, om du er bekymret så sjekk det! Ikke vent til uken, du vil föle deg myyye bedre hvis du får det gjort nå! Babyen trenger ikke väre på vei ut, men mye tyder på at ikke alt er helt som det skal når du har åpning og roligere baby......ihvertfall så tidlig! Dra dit, fattet og rolig og si at du er bekymret, fortell hva som hender og ikke hender og be om en sjekk til!!!! Det finnes spröyter de kan gi deg i tilfelle babyen din er litt mer nyskjerrig enn sitt eget beste ;-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 okej kanske jeg ska be om en sjekk...jeg kjenner att ha rører seg men ikke like masse som vanligt bare,men kan jo vare at han bare er i en lite roliger periode,kanske ska vente et par timer og se om han blir litt mer aktiv.... takk for ditt svar=)
schackt Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Ok, men ta det alvorlig, babyer er skjöre saker :-) Masse lykke til deg og din lille prins sötis!
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 ja...jag kan jo ringe dom och se hva de syns...tack for at du svaret meg=) masse lykke til, till deg og=)
Mammaen til Lillegutt Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Kan jo være at det er babyen som har festa hodet ned i bekkenet eller at babyen ligger på en annen måte.. slik at mesteparten ligger nederst i magen? Men siden du allerede hadde åpning? så er det nok best å ringe å sjekke om noe er på gang. Men kan jeg spørre hva de sa ang. at livmormunn var myk og med åpningen? Regner de med at du kan gå til termin? Er det vanlig så tidlig? Håper alt er iorden med dere og at du sier når du er tilbake igjen. klem klem fra
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 jeg var inne på kvinneklinikken i bergen og de var en lege der som undersøkte meg og sa at jeg hadde myk livmorhals og at ha fikk in et finger, så jag blev inlagt og dagen etter blev jeg utskrevet uten at de undersøkte meg igen for å se noe mer på livmorhalsen, så sa hon legen (ikke samme lege som undersøkte meg) sa bara at ta de me ro,syntes ikke hon tog de så alvorligt... men jeg har jo hatt mye mens murring etter de og har de fortsatt.. Jeg tror jeg ska bestille en time hos en gynekolog imorgon bara å sjekke livmorhalsen og se om han har festet hodet... men om hodet har festet seg,betyder de at noe er på vei og skje då? fødsel mener jeg då.
Mammaen til Lillegutt Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 Litt lik som venninnen min for hun var på sykehuset og fikk forklart at livmorhalsen var ca 1,5 cm med 1 cm åpning. Hun fikk beskjed om at at hun kunne gå til termin. Så lenge ikke livmormunn var avflatet og sentrert så var det ikke fare på fære. Hun var vel tre dager på sykehus for å sjekke om den ble mindre.
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 okej va bra =) gikk hon til termin da? jeg håper jo at jeg ska kunna gå til termindato da.. men syns de er rart viss hodet har festet seg så her tidligt, men jeg får få en sjekk og se om de tror at jeg kommer gå til termin. Takk for svar=)
Mammaen til Lillegutt Skrevet 25. mai 2008 #17 Skrevet 25. mai 2008 Hun gikk til uke 38 + noen dager. Velskapt var barnet og alt var bra :-) Og om man er flergangsfødende så kan man faktisk ha åpning i mange mange uker før fødselen sa jordmoren til meg. Men ta å få en sjekk du, så slipper du den redselen, for det gjør ikke no ebedre for deg, og ikke noe bedre for babyen for den merker når du er nervøs eller så. Stor klem fra
Gjest stockholms tjej Skrevet 25. mai 2008 #18 Skrevet 25. mai 2008 de var fint å høre at hon gikk så lenge og at alt gikk greit=) ja jeg tror bare jeg tar meg en sjekk så de kan sjekke at jeg ikke modnes mer=) Takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå