Bortskjemte Prinsesse Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 jeg ser på meg selv som voksen nå, og kan ikke huske sist jeg var på no særlig fyll.. ifjor en gang? jeg kan godt ta meg en øl eller to på kvelden her hjemme, eller dele en flaske vin med min kjære. men noe flatfylla - det er jeg liksom blitt for voksen til. min kjære er også heldigvis voksen nå, så han driver heller ikke med festing. liker å kose oss med god mat og drikke med venner ja, men det er ikke noe fyllefest. føler jeg ble ferdi med sånt da jeg var 16 år jeg.. og kunne aldri tenkt meg å gå tilbake dit da.. flere som meg - eller er jeg bare kjedelig?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Når du sier drikker så mener du da full? I såfall kanskje en gang i året. Ellers blir det sånn som du.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 ja, sånn ordentlig fylla-hæla-i-taket-husker-ingenting-fylla.. det vokser man liksom fra seg da.. eller så er jeg utrolig kjedelig!
Gjest mphs Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Vi fester ikke lengere. Deler gjerne en flaske vin, men ikke mer enn det. Festet fra meg i begynelsen av 20 årene. Mannen er heller aldri ute og fester lengere.
LizzyG Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Vi er fremdeles realativt unge, så det hender at vi er skikkelig på flatfylla ja. Ser ikke helt problomet med det så lenge man har barnevakt man stoler på. Samboeren er veldig glad i å ta en øl til maten i helgene, men siden jeg hverken er veldig glad i øl eller vin så er det sjelden jeg drikker alkohol til maten hjemme. Men ingen av oss drikker så mye at vi anser det som et problem.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Min er veldig sjelden ute og drikker, kanskje 1-2 ganger i året. Men da blir han til gjenngjeld møøøøøk full. Jeg er ute oftere en han. Og de to siste gangene jeg var ute ble jeg sørpe full. (ene gangen var DIB krangletreff hoho) Det er kjempeskummelt, for jeg tåler ingenting lenger. Jeg drikker bare øl/vin og vanligvis er det for meg trygt å drikke for det er liksom ikke sånn at man blir pang full. Men de to siste gangene har det vært som om det var tequila jeg drakk, i det ene øyeblikket sitter jeg og koser meg med en øl, og så PANG. IKKE GØY!!! ¨Så neste gang tør jeg ikke drikke mer en et par tre øl eller et par glass vin..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 For noen mnd siden drakk mannen min mye og ganske ofte. Nå jobber han så masse at han har sjeldent energi til festing. Men han drikker fremdeles myyyyye når han først drikker. Jeg synes det er så ubehagelig å bli skikkelig møkings at jeg jobber hardt for å unngå det, men når jeg først skal feste vil jeg helst bli godt full uten at det bikker over;)
Koseklompen Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Hverken mannen min eller jeg drikker. Jeg kan kose meg med et glass rødvin eller baileys.. Mens han kan kose seg med en flaske smirnov ice. Men det er utrolig sjelden
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Nei han drikker ikke i det hele tatt. Han har vel ikke vært på fest på 2 år? Og da var det vel 2 år siden sist han hadde vært på fest/drukket. Akkurat det samme med meg. Spriten vi har står i garasjen, for den bruker sambo til diverse når han driver med bil. Lagde spylervæske av det vet jeg..
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Svært skjelden, 3-4 gang i året, samme med meg.... Føler ikke behov for mer noen av oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå