Cocos Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Kom med forslag! Pris: ca 500 kroner (+) Setter stor pris på svar!
piano♫ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Om det er den ultimate, vet jeg ikke - men jeg har veldig sansen for disse: www.babydesign.no (servicene med navn)
missmam Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Smykkekrin:) Ramme med inngravert info, armbånd med gravert navn og dåpsdato, sølvskje med inngravert navn og dato ol.
Cocos Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Glemte å si at det er til en liten gutt:0) Føler det blir litt feil med smykkeskrin, - men takk for forslag!
mai mammaen til to Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 trehjulsykkel sånn ramme der man kan ha bilde og fotavtrykk fotballsmykke
Cocos Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 hehehe.. Jeg har veldig lyst til å kjøpe fotballdrakt til han, siden både mammaen OG pappaen haaater fotball:0) Men jeg må vel være snill.. ?
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Bergans sekk.. De minste er helt geiale og kjempe fine. Vet om veldig mange som har fått dette!! Min sønn fikk det og skal nå snart bruke den i barnehagen!!
Lillesnuppis Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Sånn sylinder til å ha dåpsattesten i. Min første tann Fotoramme med sånn som du kan gravere navn, f.dato. d.dato, vekt, lengde. Sparebbøsse Kjede med fødselstegnet Eller bare rett og slett ett gavekort på 500 kroner. Så foreldrene kan sette det inn på kontoen.
(0_o) Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 ah... Mini fikk så mye fint, han. Men det fineste var et gavekort på fotografering og fremkalling i 50x70 str. Vet ikke hvor mye det er verdt, for det er fra venninna mi som er fotograf.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 De gavene vår fikk som vi var mest fornøyd med var en skammel, en litografi, eventyrbøker og sangbøker.
Lekamøia Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 De dåpsgavene vi har satt mest pris på er et smykke som har en spesiell betydning for oss og bøkene han fikk. Store, gode bøker som koster litt å kjøpe, men som man har i generasjoner
dritgrei hei hei! Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 jeg har fått den ultimate dåpspresang i barselgave... http://www.ulli.no/ se så fine de er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå